חברת רנו חשפה היום תמונות ופרטים ראשונים על מחליפת המגאן-סדאן, שתיקרא "פלואנס" ותשמש גם כביס למכונית החשמלית "הישראלית" של חברת בטר-פלייס.
הגרסה הרגילה של המכונית נמתחת לאורך 4.62 מ' ולרוחב 1.8 מ' והיא ניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.702 מטרים.
היא תצויד במגוון המנועים הרגילים של המגאן והחל מהשנה הבאה תוצע גם עם תיבה אוטומטית חדשה עם מצמד כפול בנוסח ה-DSG של פולקסווגן.
ב-2011 תצטרף לסדרה הגרסה החשמלית, שתהיה שונה מעט בעיצובה החיצוני. גרסה זו תצויד במצבר במשקל כ-200 ק"ג שיותקן בחלקה האחורי, מאחורי המושב הקדמי, וניתן יהיה להחליפו בתוך דקות ספורות באמצעות "תחנת החלפה.


לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.