יש מחליף לצבי פרידמן: דירקטוריון אלווריון מינה את ערן גורב לנשיא ומנכ"ל

חילופי התפקידים יתבצעו במהלך הרבעון הרביעי של השנה, וגורב ייכנס לתפקיד המנכ"ל בחודש דצמבר ■ גורב הוא בעל ניסיון רב בתפקידים בכירים בארגוני היי-טק, דוגמת נייס מערכות ואמדוקס

חברת אלווריון הודיעה היום (ד') כי דירקטוריון החברה מינה את ערן גורב למנכ"ל החברה במקומו של צבי פרידמן שהתפטר מתפקידו. חילופי התפקידים יתבצעו במהלך הרבעון הרביעי של השנה, וגורב ייכנס לתפקיד בחודש דצמבר.

"אנו שמחים לבשר על מינויו של גורב לתפקיד המנכ"ל", אמר אנטוני מהר, יו"ר החברה. "גורב מביא עימו ניסיון רב בתחום בארגונים בעלי שיעור קומה, דוגמת נייס, ואמדוקס. ניסיונו הבינלאומי במיוחד בעבודה עם לקוחות אסטרטגיים, תאגידים וממשלות צפוי להתאים לחשיבה האסטרטגית של החברה ולהמשיך כראוי את פועלו של פרידמן.

גורב יצטרף לאלווריון לאחר 5 שנים בחברה נייס, 4 מהן כמנכ"ל נייס אמריקה, ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל התפעול של החברה. לפני כן כיהן כסגן נשיא האחראי על המכירות הבינלאומיות באמדוקס. בנוסף לניסיונו המקצועי, לגורב היכולת לרשום הישגים בסביבות היי-טק שנמצאות בצמיחה דינמית.

גורב אמר היום כי "זו הזדמנות מיוחדת לעמוד בראש חברה מובילה בתעשייה דינמית כזו. אני שמח לעבוד עם ההנהלה המנוסה של החברה, צוות העובדים האיכותי, בעלי המניות ושלל הלקוחות של החברה.

צבי פרידמן, המנכ"ל היוצא, אמר בעקבות המינוי כי "אני מצפה בכיליון עיניים לעבוד ביחד עם גורב, הוא מביא חדשנות ורעננות, לצד המשכיות חשובה לחברה".

כזכור, פרידמן, שכיהן כנשיא ומנכ"ל אלווריון מסוף 2005, הודיע בסוף יולי על פרישתו מהתפקיד. פרידמן, שעבד בעבר ב-ECI, הצטרף מאוחר יותר לחברת Floware ובה כיהן כסמנכ"ל תפעול. Floware התמזגה ב-2001 עם בריזקום ומשתי החברות נוצרה אלווריון. פרידמן קיבל את תפקיד סמנכ"ל התפעול והנשיא בחברה המאוחדת, ועם פרישת המנכ"ל צבי סלונימסקי מונה פרידמן למחליף.

"הגיע הזמן לקחת פסק זמן", אמר פרידמן עם ההודעה על הפרישה. לדבריו, בכוונתו להשקיע זמן רב יותר במשפחתו ולצאת לדרך חדשה בעולם העסקים. "יש לי אמון רב בעתידה של אלווריון ואני מתכוון לתמוך במנכ"ל החדש ובצוות ההנהלה בכל דרך שאוכל".

"היו לנו הרבה מועמדים טובים, וזה אומר הרבה על האטרקטיביות של החברה. הדירקטוריון בחר את המתאים ביותר", אמר פרידמן ל"גלובס". "לגורב אין אמנם ניסיון בתעשיית ה-WiMAX בה פועלת אלווריון, שמספקת מערכות תקשורת אלחוטית, אך פרידמן לא מודאג. "הכי חשוב זה היכולות והכישרונות ולאו דווקא ניסיון בתעשייה ספציפית", הוא אומר. "לערן יש ניסיון רב בהגדלת המכירות והרווחיות, והוא שילש את המכירות של נייס בארה"ב, ואפילו יותר מזה את הרווח. עוד קודם הוא צבר באמדוקס ניסיון בתחום התקשורת, ועבד עם כל הלקוחות הגדולים מ-Tier".