במכבי ת"א מצאו ספונסר אפילו ליציע הכבוד

דווקא אחרי עונה חלשה מצליח מועדון הכדורגל לרשום שיא הכנסות מספונסרים; עכשיו הגיעה תורה של חברת התכשיטים "גאט מקסימום", שתמתג את יציע הכבוד בבלומפילד עבור כחצי מיליון שקלים

מועדון הכדורגל של מכבי ת"א ממשיך להרחיב את פורטפוליו המפרסמים שלו. בסוף השבוע נחתם הסכם עם רשת תכשיטי היוקרה לגברים "גאט מקסימום", שתעניק חסות לתא הכבוד באצטדיון בלומפילד במשחקי הקבוצה. סכום החסות מסתכם בחצי מיליון שקלים.

במסגרת החסות ימותגו כל הכיסאות בתא הכבוד, והחברה תייצר קו מוצרים מיוחד שיכלול את סמל הקבוצה שהכנסותיו ייתרמו לקידום הספורט בישראל.

אוליסייה קנטור, מבעלי רשת גאט מקסימום: "אנו שמחים להעניק חסות לקבוצת מכבי ת"א וחושבים כי החיבור בין השניים ברור וטבעי. הבחירה במכבי ת"א נבעה מן החיבור וערכי המותג שלנו, אשר עולים בקנה אחד עם קבוצת הכדורגל".

דווקא אחרי עונה חלשה מאוד ולמרות המצב הכלכלי, במכבי הצליחו בקיץ האחרון לרשום הצלחה בכל הקשור לגיוס ספונסרים. במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה, לפני למעלה מחודש, ציין היו"ר אביב בושינסקי כי הקבוצה הצליחה לגייס ספונסרים בהיקף של כשבעה מיליון שקלים. בין היתר החליפה חברת פייג'יאה את שברולט כנותנת החסות הראשית, ותשלם סכום שמתקרב למיליון דולר לעונה. בתחילת אוגוסט החליפה מכבי בעלות, ועברה מידיו של אלכס שניידר למיטש גולדהאר הקנדי.