מנהל השקעות שהואשם על-ידי ה-SEC בהונאה מת בגיל 42

הרשות לניירות ערך בארה"ב האשימה את דני פאנג כי שיקר למשקיעים מטיוואן באשר לערבונות שלו, זייף מסמכי ביטוח ושילם למשקיעים קיימים באמצעות הון שגוייס ממשקיעים חדשים ■ המשקיעים בחברת PEMG העבירו 823 מיליון דולר לחברה של פאנג

דני פאנג, המייסד של חברת PEMG, שעל פי הרגולטורים בארה"ב רימה משקיעים מטייוואן, נמצא אתמול (שבת) מת בביתו שבניופורט ביץ', קליפורניה. דובר המשפחה, צ'רלס ספיקינס, אישר את הידיעה אך סירב למסור פרטים נוספים.

פאנג, ששוחרר בערבות של 1 מיליון דולר, טען כי הוא חף מפשע לאחר שהואשם במשיכת סכומים גדולים של מזומן מבלי לדווח עליהם לרשויות. על פי החשד, פאנג ביצע 50 משיכות של 9,900 דולר מחשבונות של לקוחותיו על מנת להימנע מחובת דיווח על משיכות של 10,000 דולר ומעלה. המשפט נקבע ל-15 בספטמבר אך נדחה בחודש שעבר לאוגוסט 2010.

ה-SEC, הרשות לניירות ערך בארה"ב, האשימה את פאנג כי שיקר למשקיעים מטיוואן, באשר לערבונות שלו, זייף מסמכי ביטוח ושילם למשקיעים קיימים באמצעות הון שגוייס ממשקיעים חדשים, כאשר הוא טוען כי הכסף הגיע מהשקעות בביטוחי חיים.

פאנג נאסר באפריל האחרון, זמן קצר לאחר שה-SEC השיג צו חירום להקפאת הפעילות של חברת PEMG.

המשקיעים ב-PEMG, הכוללים 8 משקיעים מוסדיים ו-35 משקיעים פרטיים, העבירו 823 מיליון דולר לחברה של פאנג. כאשר נכון לעכשיו, שווי הנכסים שבחברה נעמד ב-193 מיליון עד 360 מיליון דולר בלבד.