אולמרט: לדחות את תחילת הדיונים במשפטי לאמצע אוקטובר

ראש הממשלה לשעבר טוען כי אין לקיים את ישיבת הקראת כתב האישום נגדו ב-29 בספטמבר, כיוון שפרקליטיו עדיין לא קיבלו לידיהם את כל חומר הראיות בתיק בו הוא נאשם יחד עם מנהלת לשכתו לשעבר, שולה זקן

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט פנה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה לדחות את תחילת הדיונים בכתב האישום נגדו - מ-29 בספטמבר לאמצע אוקטובר.

לטענת אולמרט, אין לקיים את ישיבת הקראת כתב האישום כנגדו ב-29 בספטמבר, כיוון שפרקליטיו עדיין לא קיבלו לידיהם את כל חומר הראיות בתיק בו הוא נאשם יחד עם מנהלת לשכתו לשעבר, שולה זקן.

כתב האישום כנגד אולמרט מתייחס לפרשות ראשון טורס, מרכז ההשקעות ומעטפות הכסף של משה טלנסקי.

אולמרט טוען כי כבר בתחילת ספטמבר השנה, מיד לאחר הגשת כתב האישום נגדו, פנו סניגוריו לפרקליטות בבקשה להעביר לידיהם את כל חומר החקירה שנאסף במסגרת החקירות נגדו ואשר הוביל לכדי כתב האישום האמור.

אולמרט טוען כי תגובת הפרקליטות היתה כי סניגוריו יכולים לעיין בארגזים ובקלסרים הרבים שבהם תויקו החומרים שנאספו, וכי במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה עדיין קיים חומר שלא הועבר לפרקליטות.

עוד נאמר כי ב-13 בספטמבר הודיע נציג הפרקליטות לאולמרט כי קיבל חומרי חקירה חדשים מארה"ב, וכי בפרקליטות עשויים לקבל חומרים נוספים.

לאור האמור, טוען אולמרט, לא ניתן לקיים את הישיבה במועד שנקבע, ויש לקבוע לוחות זמנים חדשים למשפטו.