מנכ"ל כלל פיננסים לעובדים: "חשוב לי שלא לאכזב אתכם"

טל רז נכנס לתפקידו ומחליף את שוקי אברמוביץ' ■ במכתב לעובדים הוא מעודד ביקורת, מבטיח להעמיד את בית ההשקעות על הרגליים ומבהיר: "אינני יכול לומר שאין בליבי מידה של דאגה מגודל המשימה והאחריות"

"אינני יכול לומר שאין בליבי מידה של דאגה מגודל המשימה והאחריות שאני לוקח על עצמי בעידן של זה שווקים סוערים ועליית מדרגה ברמות התחרות והרגולציה. אך מעל הכול, חשוב לי שלא לאכזב אתכם". במילים אלה פנה היום (ג') טל רז, המנכ"ל הנכנס של בית ההשקעות כלל פיננסים, לעובדי החברה, על רקע כניסתו לתפקיד במקום שוקי אברמוביץ'.

על מינויו של רז נודע כבר בשלהי חודש יולי. המשימה המונחת על כתפיו אינה פשוטה כלל ועיקר: לשקם את בית ההשקעות הכושל שבשליטת איש העסקים נוחי דנקנר. כלל פיננסים הפסיד במחצית הראשונה של השנה 17.6 מיליון שקל, מתוכם 11.5 מיליון שקל ברבעון השני. זאת, לאחר הפסד עתק של 327 מיליון שקל בשנה שעברה.

"בתקופה הקרובה אשקיע את משאבי בהיכרות עם החברה, עמכם, עם האתגרים העומדים בפנינו ואפעל בנחישות, יחד עמכם, לשנות את הדורש שינוי ולשמר את כל הטוב שקיים בחברה", כותב רז לעובדים. "אני בטוח שלעיתים אקבל החלטות שלא מיד תהיינה ברורות. חשוב לי להתחייב מראש, שמאחורי כל החלטה יעמדו האמונה שלי בדרך, הערכים שלי והניסיון שלי. לעיתים אטעה, גם מנכ"לים טועים ולכן בקשתי אליכם היא כי לא תהססו לפנות אלי בכל עניין. אני יודע לקבל ולהעריך ביקורת - ליבי וראשי יהיו קשובים אליכם".

רז, 47, כיהן ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של סלקום. במכתב לעובדים הוא פירט היום את "חזון החברה" שלו, הכולל בין היתר עבודת צוות, סיפוק והגשמה של העובדים במקום העבודה וכמובן - גאוות יחידה ("שכל אחד מאיתנו יבוא לעבוד בבוקר עם חדוות עשייה, רצון לנצח ושיאמר בגאווה שהוא עובד בכלל פיננסים").