חברת החשמל האריכה את החוזה עם ארד תקשורת עד סוף דצמבר

הסיבה: עיכוב נוסף במכרז יחסי הציבור של חברת החשמל, בשל החלטת חברות הדירקטוריון נורית דאבוש ויפה ויגודסקי לפסול את עצמן מהוועדה שאמורה לטפל במכרז

חברת החשמל האריכה את ההתקשרות עם ארד תקשורת עד לסוף השנה האזרחית, בשל ההערכות כי הליך המכרז ייקח זמן ארוך יותר מהמתוכנן - כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע כי חלק מהסיבות להתארכות התהליך הוא החלטתן של נורית דאבוש ויפה ויגודסקי, המשמשות כדירקטוריות בחברת החשמל, לפסול את עצמן מלקחת חלק בוועדה המקצועית שאמורה לטפל במכרז.

על-פי החלטת דירקטוריון חברת החשמל, אחרי שלב הגשת ההצעות - שהסתיים - אמורה לקום וועדה מקצועית שתקדם את שלבי המכרז עד לבחירה סופית. בחירה זאת תגיע כהצעה לדירקטוריון לאשר זאת. פרישתן של דאבוש ו-ויגודסקי האטה את המהלך, ודרשה גיבוש וועדה חדשה שלא סביר להניח שתוקם לפני סיום החגים.

ארד תקשורת משמשת מזה שנים כאחראית על הייעוץ התקשורתי והאסטרטגי של חברת החשמל. בנוסף משממש משרד יחסי הציבור פליישר כאחראי על הייעוץ בתחום הפיננסי.

מאחר שחברת החשמל לא קיימה שנים ארוכות מכרז על שירותי הייעוץ התקשורתי, הוחלט בדירקטוריון לצאת למכרז שיבחר משרד למשך שנה עם אופציית הארכה לשנתיים.

לשלב הראשון ניגשו משרדי יחסי הציבור ארד תקשורת, רן רהב תקשורת, שלמה פרץ, רימון כהן, GCS, טריוואקס, משה דבי, יוניק תקשורת ופליישר תקשורת.

מחברת החשמל נמסר בתגובה כי הם נמצאים בעיצומו של מכרז, ולכשיסתיים תינתן הודעה מסודרת.