IPgallery נבחרה לספק את שירותי הטלפוניה של החברה הבת של 013 נטוויז'ן בגאורגיה

דב סוורדלוב, מנכ"ל החברה בגאורגיה, אמר כי IPgallery נבחרה משום שנזקקנו לשותף רציני שאיתו אנחנו יכולים לגדול במהירות ושיתמוך בכל השירותים שנרצה להשיק

חברת IPgallery הישראלית, נבחרה כספק שירותי הטלפוניה של חברת Free852, חברת בת של 013 נטוויז'ן בגאורגיה. IPgallery תספק את המתג המרכזי שעליו תספק החברה את כל שירותי ה-VoIP שלה, כולל שירותים מתקדמים בטלפוניה דוגמת מרכזיות וירטואליות לעסקים (IP CENTREX) ולבתים טלפוניה עשירה בתכונות.

הפתרון של IPgallery נבחר בשל היותו גמיש וכזה המאפשר ל-Free852 לגדול בהדרגה במספר הלקוחות, ובשל המהירות שבה ניתן להטמיעו.

דב סוורדלוב, מנכ"ל החברה בגאורגיה, אמר כי IPgallery נבחרה משום שנזקקנו לשותף רציני שאיתו אנחנו יכולים לגדול במהירות ושיתמוך בכל השירותים שנרצה להשיק.
Free852 היא ספקית אינטרנט שבה מחזיקים 013 נטוויז'ן במחצית מהמניות והיתרה אנשי עסקים פרטיים. החברה מספקת שירותי שיחות בינלאומיות, טלפוניה ואינטרנט, במסגרת רישיון שקבלה מהמדינה.

IPgallery הינה חברה ישראלית מובילה בתחומה, העוסקת בתחום ה - VoIP, ברשתות כבלים, רשתות בזק ורשתות סלולאריות. החברה פועלת מרעננה והיא מנוהלת על ידי אביחי דגני.