9. JWT ישראל

אחרי כמה שנים קשות הצליח JWT ישראל (לשעבר טמיר-כהן) לחזור לעשירייה המובילה

שותפים: JWT העולמית (80%), יורם דמבינסקי (20%)

שנת יסוד: 1982

עובדים: 75

תקציבים מנוהלים יוני 2009: 60.1 מיליון שקל

צמיחה מחצית ראשונה 2009: 7%

השנה שהייתה: אחרי כמה שנים קשות הצליח JWT ישראל (לשעבר טמיר-כהן) לחזור לעשירייה המובילה (מקום שמיני בדירוג התקציבים של יפעת). המשרד צמח בהיקף התקציבים (עלייה של 7%), מה שהעניק לו ניקוד נאה בפרמטר הצמיחה במדד. את תקציבי 013 ברק, טרה, פריגת, והראל הביא דוד טמיר (שהלך החודש לעולמו), כשהשותף והמנכ"ל יורם דמבינסקי הביא תקציבים מאלקטרה - אולי מנוע הצמיחה המשמעותי ביותר של המשרד השנה.

בולטות נוספות שלו במדד ביחס לגודלו, היא בפרמטר נאמנות הלקוחות. המשרד, שפעם נלחם בשיניים על כל לקוח, נמצא במקום החמישי, עם 48% מהלקוחות שעובדים איתו חמש שנים ומעלה.

עם הפנים ל-2010: האתגר של המשדר, במיוחד לאחר פטירתו של טמיר, יהיה כמו זה של חלק ניכר מהמשרדים הבינוניים: לייצר סוג של בולטות, אם אפשר קריאטיבית. אם דמבינסקי שואף להמשיך להצעיד את המשרד קדימה, הוא יצטרך לחזור למורשת הוותיקה של טמיר-כהן, ולייצר ייחודיות קריאטיבית ברורה.

לדירוג המלא של "משרד השנה": כל המשרדים, כל הנימוקים