שותפים: JWT העולמית (80%), יורם דמבינסקי (20%)
שנת יסוד: 1982
עובדים: 75
תקציבים מנוהלים יוני 2009: 60.1 מיליון שקל
צמיחה מחצית ראשונה 2009: 7%
השנה שהייתה: אחרי כמה שנים קשות הצליח JWT ישראל (לשעבר טמיר-כהן) לחזור לעשירייה המובילה (מקום שמיני בדירוג התקציבים של יפעת). המשרד צמח בהיקף התקציבים (עלייה של 7%), מה שהעניק לו ניקוד נאה בפרמטר הצמיחה במדד. את תקציבי 013 ברק, טרה, פריגת, והראל הביא דוד טמיר (שהלך החודש לעולמו), כשהשותף והמנכ"ל יורם דמבינסקי הביא תקציבים מאלקטרה - אולי מנוע הצמיחה המשמעותי ביותר של המשרד השנה.
בולטות נוספות שלו במדד ביחס לגודלו, היא בפרמטר נאמנות הלקוחות. המשרד, שפעם נלחם בשיניים על כל לקוח, נמצא במקום החמישי, עם 48% מהלקוחות שעובדים איתו חמש שנים ומעלה.
עם הפנים ל-2010: האתגר של המשדר, במיוחד לאחר פטירתו של טמיר, יהיה כמו זה של חלק ניכר מהמשרדים הבינוניים: לייצר סוג של בולטות, אם אפשר קריאטיבית. אם דמבינסקי שואף להמשיך להצעיד את המשרד קדימה, הוא יצטרך לחזור למורשת הוותיקה של טמיר-כהן, ולייצר ייחודיות קריאטיבית ברורה.
לדירוג המלא של "משרד השנה": כל המשרדים, כל הנימוקים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.