המאבק נמשך: הפעם תרו תובעת את סאן על הסתרת מידע

הטענה הנוכחית של תרו היא שסאן לא גילתה מידע מהותי למשקיעי תרו ■ כזכור, סאן היתה אמורה לרכוש את תרו, אך העסקה בוטלה וגם גישור בין הצדדים לא עזר

עוד התפתחות במאבק השליטה הממושך על חברת התרופות תרו : החברה דיווחה על תביעה שהגישה כנגד סאן ההודית בבית משפט בניו-יורק. הטענה הנוכחית של תרו היא שסאן לא גילתה מידע מהותי למשקיעי תרו.

העילה היא פעילות ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקני) כנגד caraco, חברה בת של סאן. לטענת תרו, סאן הסתירה "דפוס של אי-עמידה בתנאים ובדרישות הרגולטוריות בייצור של caraco", ועשויה להיות לכך השפעה על תרו עצמה. עוד לטענת תרו, סאן השתמשה במידע סודי כדי לשבש ולפגוע ביחסי תרו עם לקוחותיה ובהכנסות שלה.

נזכיר כי סאן היתה אמורה לרכוש את תרו, אך העסקה בוטלה, וגם גישור בין הצדדים לא עזר. החברה נמצאת בעיצומו של מאבק שליטה בין משפחות המייסדים ובין סאן. תרו נסחרת ברשימת ה"פינק שיטס", אליה עברה בשל אי-פרסום דו"חות כספיים.

מסאן נמסר בתגובה לתביעת תרו: "ההליך המשפטי הוא עוד ניסיון אומלל להעביר את משאביה המוגבלים של תרו לסייע למשפחת לויט (משפחת המייסדים, ש.ח.ו) בסירובה לעמוד בהסכמים כתובים. התביעה של תרו מנסה רק להסיח את דעת משקיעי החברה מכך שהשקעתה של סאן בתרו הצילה את תרו מפשיטת-רגל. סאן תילחם בתביעה במרץ".