מעלית קרסה בבניין הביטוח הלאומי בירושלים; 5 נפצעו קל

מנהל הביטוח הלאומי: "מעולם לא קרה אצלנו דבר כזה" ■ לפני כשנתיים קרסה מעלית במרכז השלטון המקומי ובתוכה חמישה חברי כנסת של ש"ס

אסון כבד נמנע היום בבניין הביטוח הלאומי בירושלים, כאשר מעלית קרסה ובתוכה שישה בני אדם, מתוכם חמישה נפצעו באירוע. חלק מהפצועים סבלו מפגיעות גפיים וחלקם מהלם. מנהל הביטוח הלאומי: "מעולם לא קרה אצלנו דבר כזה". לפני כשנתיים קרסה מעלית במרכז השלטון המקומי ובתוכה חמישה חברי כנסת של ש"ס.

מעלית קרסה לפני הצהריים בבניין הביטוח הלאומי ברחוב בן סירא בירושלים. כוחות הצלה גדולים הוזעקו למקום, בהם צוותי כיבוי אש וחילוץ, אך למרבה המזל - מתוך ששה בני אדם שהיו במעלית, נפצעו חמישה באורח קל בלבד. החמישה נפצעו באורח קל הודות לעובדה כי המעלית קרסה בשלבים ולא התרסקה בבת אחת.

אהרון אופנהיימר, פרמדיק מד"א שהיה בין הראשונים בזירת האירוע, סיפר לחדשות 2 באינטרנט: "פינינו מזירת האירוע חמישה פצועים, חלק נפגעו בגפיהם באורח קל וחלקם היו שרויים בהלם. אמבולנסים של מד"א פינו אותם להמשך טיפול בבית החולים".

"דבר כזה לא קרה אצלנו מעולם"

מנהל הביטוח הלאומי בירושלים מסר כי "לא ברור לנו אם המעלית נעצרה בעצמה. אנחנו מבצעים כרגע בדיקה מקיפה של המעליות ומפקח של משרד העבודה יברר מה גרם לפעולה הבלתי סדירה של המעלית".

בביטוח הלאומי הוסיפו: "דבר כזה לא קרה אצלנו מעולם. מדי כמה חודשים אנחנו מבצעים בדיקות תקופתיות למעליות שלנו על פי החוק".

לפני כשנתיים: צמרת ש"ס במעלית שקרסה

לפני כשנתיים וחצי, שר התמ"ת דאז אלי ישי יחד עם חמישה ח"כים נוספים מש"ס, נתקעו במעלית בבניין מרכז השלטון המקומי ברחוב הארבעה בתל-אביב במשך 40 דקות, לאחר שיצאו מכנס שנערך בבניין.

במהלך ניסיונות החילוץ צנחה המעלית ארבע קומות עד שלבסוף נעצרה. למרבה המזל כל נוסעי המעלית, 11 במספר, ספגו רק חבטות קלות. לאחר 40 דקות של המתנה, כוחות חילוץ של מכבי האש הגיעו וחילצו את חברי הכנסת שנתקעו במעלית.