מנכ"ל מי עדן ליאור בן-ארצי מסיים את תפקידו

משמש בתפקיד מאז 2004 ■ בחודשים פברואר ומארס השנה עברו על החברה שני משברי איכות סמוכים, שבעקבותיהם היא נאלצה להפסיק את ייצור ושיווק המים המינרליים למשך זמן מה

מנכ"ל מי עדן ישראל, ליאור בן-ארצי, הודיע היום (א') על סיום תפקידו.

בן-ארצי, 38, החל את דרכו בחברת מי עדן בשנת 1996, כעוזרו האישי של רוני נפתלי המחזיק בגרעין השליטה (44.29%) בחברה. בן-ארצי, הנחשב לאיש אמונו של נפתלי, מילא שורה של תפקידים בחברה, עד שהתמנה ב-2004 למנכ"ל מי עדן ישראל וסגן לנשיא הקבוצה.

בן-ארצי, הצפוי לסיים את התפקיד לקראת סוף השנה, אומר כי הוא אינו יודע בשלב זה לאן פניו.

אחרי מספר שנים של פריחה לחברת מי עדן, בן-ארצי פורש בשפל. בחודשים פברואר ומארס השנה עברו על החברה שני משברי איכות סמוכים, שבעקבותיהם היא נאלצה להפסיק את ייצור ושיווק המים המינרליים למשך זמן מה. הפסקת הייצור באה בהתאם לדרישת משרד הבריאות, בעקבות זיהום במי המעיין.

משברי האיכות השליכו ישירות על פעילות החברה. במחצית הראשונה של החברה נרשמה ירידה של 19% במכירות בישראל, שהסתכמו ב-34.26 מיליון יורו, לעומת 42.3 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד. במקביל ה-EBITDA נחתך ב-41% והסתכם ב-3.96 מיליון אירו, לעומת 6.74 מיליון אירו במחצית הראשונה ב-2008.

"אני לא רואה את התקופה כשפל. היתה לי קדנציה שבה צמחנו בכל המגזרים. עברנו את המשבר בפברואר והתייצבנו קצת אחריו", אומר היום בן-ארצי ל"גלובס".