גיל בלוטרייך רוכש מלון בטורונטו תמורת 52 מיליון דולר קנדי

מלון מרידיאן קינג אדוארד בטורונטו נרכש מקרן בבעלות ליהמן ברדרס וסטארווד ■ המלון נרכש בשנת 2006 תמורת 62.5 מיליון דולר קנדי

חברת סקי ליין, הנשלטת על ידי מישורים שבשליטת היזם הישראלי-קנדי גיל בלוטרייך, רוכשת מקרן בבעלות ליהמן ברדרס וסטארווד את מלון מרידיאן קינג אדוארד בטורונטו בסכום של 52 מיליון דולר קנדי.

המלון, שהוקם ב-1903, מדורג ברמת 5 כוכבים והוא כולל 55 אלף מ"ר, המכילים בין היתר 298 חדרים וסוויטות, שטחים מסחריים, בארים ואולמות אירועים.

המלון נרכש על ידי סטארווד וליהמן ברדרס (אנגליה) בשנת 2006 תמורת 62.5 מיליון דולר קנדי והוא עבר שיפוץ נרחב בשנים האחרונות בהיקף כולל של 17 מיליון דולר קנדי.

התוכנית של סקי ליין כוללת פיתוח ושיפוץ השטחים הריקים, ניהול וחידוש חוזי השכירות המסחריים ושיפוץ קומת הפנטהאוז של המלון, שבעבר התנהל בה אולם הנשפים המפואר ביותר של טורונטו. התכנית צפויה להניב הכנסות ניכרות בטווח הקצר. בכוונת החברה להשאיר את ניהול המלון בידי חברת סטארווד, תחת המותג של מרידיאן.

רמי שריקי, מנכ"ל מישורים, מציין כי "רכישת מלון קינג אדוארד מהווה הזדמנות נדירה לחברה, שכן מדובר בנכס המשתרע על בלוק שלם בלב הדאון טאון של טורונטו שלאורך עשרות שנים הניב הכנסות נאות לבעליו. בחודש הקרוב מסיימת החברה בניית פרוייקט מגורים בסמוך למלון ובו שני מגדלי דירות בני 500 יחידות דיור וכן שטחים מסחריים וחניונים. החברה תעמיד חלק מהחניון החדש לטובת אורחי המלון ומבקריו".