JP מורגן וגולדמן זאקס צפויים להרוויח; סיטיגרופ שוב יפסיד

על-פי סקר של בלומברג, רווחי JP מורגן צפויים להגיע ל-2.05 מיליארד דולר, ואלה של גולדמן זאקס צפויים להסתכם ב-2.3 מיליארד דולר ■ סיטיגרופ עלול לדווח על הפסד של 2.58 מיליארד דולר

עם פתיחת עונת הדו"חות בוול סטריט, משקיעים רבים ממתינים לתוצאות הבנקים הגדולים בארה"ב, המהוות מעין אינדיקטור למצבה של הכלכלה האמריקנית בכלל והסקטור הפיננסי בפרט, בעיקר לאור המשבר הכלכלי האחרון.

JP מורגן וגולדמן זאקס , הבנקים הגדולים בארה"ב שהחלו להחזיר לממשל האמריקני את כספי החילוץ, צפויים להיות המרוויחים הגדולים של הרבעון השלישי,בעוד שסיטיגרופ שעדיין יונק מהממשל, צפוי להמשיך לדווח על הפסדים.

על פי סקר של "בלומברג" רווחי JP מורגן צפויים להגיע ל-2.05 מיליארד דולר, ואלה של גולדמן זאקס צפויים להסתכם ב-2.3 מיליארד דולר. סיטיגרופ עלול לדווח על הפסד של 2.58 מיליארד דולר, כשבכך הוא יציין שישה רבעונים של הפסדים מתוך שמונת הרבעונים האחרונים.

בשנה האחרונה JP מורגן נחשב לחתם מספר 1 בארה"ב של מניות ואג"ח דולריות וגודלמן זאקס שמניותיו עלו ב-2009 בשיעור החד ביותר מבין מניות הבנקים בארה"ב, נהנה מעלייה בהכנסות ממסחר במניות לאחר שמתחריו, בהם מורגן סטנלי, צימצמו את החטיבות העוסקות בהשקעות מסוכנות יחסית.

עוד עולה מהסקר של "בלומברג" כי רווחי וולס פארגו , הבנק הרביעי בגודלו בארה"ב לפי שווי נכסים, צפויים לזנק ב-36% ל-2.23 מיליארד דולר ומורגן סטנלי עלול לדווח על ירידה של 49% ברווחי הרבעון השלישי.