ירון זליכה יחליף את אורי שני בתפקיד מנכ"ל ויו"ר קרן גדעון

קרן גדעון הוקמה כזרוע הארוכה של הגופים המוסדיים המובילים בישראל לטיפול בגביית חובות בעייתיים, בהתבסס על ריכוז כמות גדולה של אגרות חוב, פעילות אקטיבית לגביית החוב ומעורבות בניהול החברות עד להגעתן ליציבות עסקית ופיננסית

דר' ירון זליכה יחליף את אורי שני בתפקיד מנכ"ל קרן גדעון. הקרן הוקמה כזרוע הארוכה של הגופים המוסדיים המובילים בישראל לטיפול בגביית חובות בעייתיים, בהתבסס על שלושה עקרונות מרכזיים: ריכוז כמות גדולה של אגרות חוב, פעילות אקטיבית לגביית החוב ומעורבות בניהול החברות, עד להגעתן ליציבות עסקית ופיננסית.

זליכה יצטרף ויוביל את הצוות הפעיל בקרן מיום הקמתה, ביניהם: אודי רוזנברג שישמש כמשנה למנכ"ל, רו"ח רוני אלרואי, נציג גיזה זינגר אבן בקרן ומי שהיה סגנו הבכיר של זליכה בתפקידו כחשב הכללי, וצוות המומחים המייעצים לקרן גדעון ממשרדי גורניצקי, פישר בכר חן ו-PWC קסלמן וקסלמן.

זליכה מסר "הנני רואה בקרן גדעון מודל פעילות אופטימלי כזרועה ארוכה של הגופים המוסדיים המובילים לגביית חובות בעייתיים. מצאתי בקרן צוות מגובש של עובדים, שותפים ויועצים שבטוחני שאוכל להמשיך ולהובילו קדימה להצלחה. אני מאמין כי נוכל, תוך השקעת משאבים ומאמצים רבים להגדיל, באופן מהותי, את היקף החוב שיוחזר לגופים המוסדיים, לטובת זכויות העמיתים". זליכה ימשיך לשמש כיו"ר קרן קרדיט לישראל וכראש תכנית ה-MBA בקריה האקדמית אונו.

יריב פילוסוף, מנכ"ל גיזה זינגר אבן, הנמנית של יזמי הקרן, אמר "ביקשנו מזליכה שיקבל עליו את התפקיד, בעצה אחת עם הגופים המוסדיים המובילים שצפויים להשקיע בקרן, לאור ניסיונו הרב, יושרו המקצועי והאחריות הציבורית הרבה מתוכה הוא פועל. בטוחני שזליכה, ביחד עם הצוות הפעיל בקרן מיום הקמתה, ישלימו את גיוס הקרן במהרה ויפעלו בצורה הטובה ביותר כזרוע הארוכה של הגופים המוסדיים, לגביית חובות רעים".