וואלה רוכשת 50% נוספים מוואלה ג'ובס ב-3.5 מיליון שקל

בכך גדלות אחזקותיה ל-100% ■ רינת בוגין, מנכ"לית וואלה ג'ובס: "זהו לוח הדרושים היחיד המציע יצירת פרופיל אנונימי למציאת משרה מתאימה"

ענף הלוחות ממשיך לייצר עניין; פורטל וואלה הודיע אתמול (ב') לבורסה על רכישת 50% נוספים מאתר הדרושים והשמת העובדים וואלה ג'ובס, מהלך המגדיל את האחזקות שלה באתר ל-100%. זאת תמורת סכום של 3.5 מיליון שקל.

עסקה זו מתרחשת כשנה לאחר שוואלה חתמה על הסכם שותפות עם חברת רדמץ אינטרנשיונל, המפתחת ומשווקת טכנולוגיה מתקדמת למערכות ניהול כוח אדם, במסגרתו רכשה 50% בלוח חיפוש העבודה msn ג'ובס, לאחר יציאת מיקרוסופט מהמיזם, והקימה עם רדמץ את וואלה ג'ובס. מהלך זה לווה בהתחייבות מצדה של וואלה, לקדם את המותג בקמפיין בשווי של 3.5 מיליון שקל.

רדמץ תמשיך לספק לוואלה ג'ובס את הטכנולוגיה הייחודית שלה המאפשרת התאמה בזמן אמת בין מועמדים ודרישות התפקיד, במסגרת הסכם רישיון ארוך טווח ובלעדי בישראל. לדברי וואלה, האתר מרכז לתוכו מאות אלפי מחפשי עבודה בחודש, הנחשפים לעשרות אלפי משרות, והאתר הושק לאחרונה בגרסה חדשה.

לדברי רינת בוגין, מנכ"לית וואלה ג'ובס, "הצורך בהתאמה אישית של מועמד לתנאי ודרישות תפקיד הפך בשנה האחרונה לקריטי על רקע הביקוש הגבוה לכל משרה, ובכך וואלה ג'ובס מתמחה. בנוסף, זהו לוח הדרושים היחיד המציע יצירת פרופיל אנונימי למציאת משרה מתאימה. התגובות לו זכה האתר בשנה האחרונה מצד המעסיקים ומחפשי העבודה כאחד סייעו לנו להקים לוח דרושים עם ערך מוסף משמעותי לגולשים המציע פתרון מקיף לניהול נבון של קריירה".