האם אולימפיאקוס מתחמקת מתשלומים?

סוכן שחקנים אמריקני, שתבע לפני חמש שנים את קבוצת הכדורסל היוונית עבור חוזה של אחד משחקניו, נכנס למלחמה ראש בראש עם המועדון: "כבר 40 או 50 שנה חוזים של שחקני NBA באירופה לא מכובדים"

מה עושים נגד קבוצה אירופית שמעסיקה שחקני NBA ולא משלמת להם? סוכן השחקנים טום מקלאחלין החליט להפוך את מסע המשחקים של אולימפיאקוס מול קבוצות ה-NBA לחווייה שתעבור גם בבית המשפט.

מקלאחלין תבע לפני 5 שנים את אולימפיאקוס בבית משפט במסצ'וסטס בגין חוזה של שחקן שייצג, כריס מוריס, בסך 1.3 מיליון דולר שהקבוצה סירבה לשלם אחרי שנפצע בברכו. במשך 5 שנים התעלמה הקבוצה היוונית מהתביעה ולא הגיבה לדרישה לתשלום, כשבינתיים היא ממשיכה להחתים שחקנים מה-NBA בסכומי עתק (דוגמת ג'וש צ'ילדרס).

משנחתה הקבוצה בסוף השבוע לסיור משחקים בארה"ב, הגיש הסוכן תביעה בבית משפט פדרלי בגובה 409,048 דולר, חלקו בעסקה, שלטענתו הקבוצה חייבת לו. הסוכן דרש להטיל עיקול על הנכסים שהקבוצה הגיעה איתם לארה"ב, לרבות פנקסי צ'קים, כסף מזומן, ציוד אימונים, ביגוד וכו'.

"העניין פה הוא לא התביעה שהוגשה לבית המשפט", אמר מקלאחלין ל"ניוזדיי". "אנחנו מנסים לעצור את התופעה של שחקני NBA שיוצאים לשחק מעבר לים והחוזים שלהם לא מכובדים. זה דבר שכבר נמשך באירופה 40 או 50 שנה, לגברים ונשים, ואף אחד לא עושה שום דבר בעניין".