מג'יק שדרגה עשרות מערכות בבנק לאומי בהיקף של מיליון שקל

השדרוג יאפשר הגברת יכולות אבטחת המידע של תהליכים עסקיים בבנק, התאמת היישומים לסביבות עבודה חדשות וכן את האפשרות לעבור ליישומי אינטרנט עשירים מבוססי NET

מג'יק , יצרנית גלובלית של טכנולוגיית אינטגרציה ופלטפורמת יישומים, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק, מדווחת היום כי שדרגה עשרות מערכות בבנק לאומי לפלטפורמת היישומים החדשנית uniPaaS.

פרויקט ההסבה בוצע בשיתוף עם קופל ראם, שותף עסקי בכיר של חברת מג'יק. ההסבה בוצעה בזמן קצר יחסית תוך שימוש ביכולת חילול קוד ובכלים אוטומטיים שהסבו את בסיס הנתונים ואת גרסת האפליקציה ל- uniPaaS, ללא התערבות של הסבה ידנית. היקפו הכספי של הפרויקט, הנמצא בשלבי סיום, מסתכם בכמיליון שקל.

במסגרת הפרויקט שודרגו כ- 60 מערכות מג'יק בגרסאות קודמות לפלטפורמת היישומים החדשה של החברה - uniPaaS. שדרוג המערכות יאפשר לבנק מעבר לטכנולוגיה מתקדמת בעלת יכולות רבות תוך שמירה על התהליכים העסקיים הקיימים וכל זה בעלויות נמוכות בהשוואה לכל חלופה אחרת. תהליך ההסבה יאפשר הגברת יכולות אבטחת המידע של תהליכים עסקיים בבנק, התאמת היישומים לסביבות עבודה חדשות בבנק וכן את האפשרות לעבור ליישומיאינטרנטעשירים מבוססי NET.

"הסבה של כ-60 יישומים בארגון גדול כמו בנק היא אתגר גדול ומורכב. הטכנולוגיות של חברת מג'יק הוכיחו עצמן במרצות השנים בבנק לאומי ומגדילות את הביטחון שלנו ביכולת לשדרג את המערכות הישנות לגרסאות עדכניות יותר. ההסבות פשוטות יחסית ומקלות עלינו את האפשרות לספק יכולות חדשות למשתמשים לצד חסכון משמעותי בהוצאות הכספיות לעומת פרויקטי הסבה בסדרי גודל דומים", אמר יצחק מלאך, ראש מערך תפעול ומינהלה וסמנכ"ל בכיר בבנק לאומי .

"מאז השקת uniPaaS, לפני כשנה, ארגונים רבים בישראל משדרגים את גרסאות המג'יק הקודמות שברשותם לפלטפורמת היישומים החדשנית. בנק לאומי, כלקוח חשוב, זיהה את היתרונות הרבים שמאפשר uniPaaS, ומפיק תועלת רבה יותר ממערכות המידע שלו בעקבות המעבר תוך שימור הלוגיקה העסקית החשובה במערכות אלו. במהלך הפרויקט הושם דגש רב על שמירת יכולות אבטחת המידע הגבוהות, החשובות כל כך, בעיקר בעבודה עם לקוחות מתחום הבנקאות והפיננסים", אמר יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל.

uniPaaS הנה פלטפורמת היישומים המקיפה החדשה של חברת מג'יק המהווה את הדור הבא של סדרת eDeveloper. זוהי גם הפלטפורמה הראשונה המיועדת הן ליישומי אינטרנט עשירים (RIA), לריצה על mobile והן לארגונים המעוניינים בפלטפורמה שתפעל בתצורת "תוכנה כשירות"

uniPaaS מאפשרת ללקוחות את היכולת לבחור באופן בו יפרסו את היישומים, אם בתצורת שרת לקוח, תצורת יישומי אינטרנט עשירים או SaaS. השקיפות הטכנולוגית של uniPaaS מאפשרת ללקוחות להתמקד בדרישות עסקיות במקום ביישום טכנולוגיים. בפיתוח יישומי אינטרנט עשירים, uniPaaS עושה שימוש בפרדיגמת פיתוח יחידה המטפלת אוטומטית בהפרדה בין צד הלקוח לצד השרת. בדרך זו, מקצרת uniPaaS את הזמן ומפחיתה את העלויות הכרוכות בפיתוח והטמעה של יישומי האינטרנט.