טאואר בחלל: חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם נאס"א

טכנולוגיית ה-SiGe של החברה נבחרה על-ידי סוכנות החלל האמריקנית נאס"א לפיתוח יישום עבור משימת מחקר שתבחן את סביבת האבק באטמוספירת הירח

נאס"א לוקחת את טאואר לסיבוב בחלל: היום (ה') הודיעו טאואר וג'אז סמיקונדקטור מקבוצת טאואר כי טכנולוגיית ה-SiGe של החברה נבחרה על ידי סוכנות החלל האמריקנית נאס"א לפיתוח יישום עבור משימת מחקר שתבחן את סביבת האבק באטמוספירת הירח. מועד שיגור המשימה נקבע ל-1 במאי 2012.

"אנו שמחים מאוד לחבור ל-ADSANTEC לפיתוח משימת המחקר של נאס"א בירח," אמר ד"ר מרקו רקאנלי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת ה-RF וה-HPA, וקבוצת הביטחון והחלל בטאואר וג'אז. "אנו צופים כי בזכות פרויקט זה נזכה בלקוחות נוספים בתחום החלל", הוסיף רקאנלי.

סכום העסקה לא נמסר אולם ההערכות בשוק הן כי לא מדובר בהיקף כספי גדול אך שיעורי הרווחיות שלו גבוהים ועיקר חשיבותו של החוזה היא תדמיתית.

נזכיר כי לפני יומיים (ג') ערכה החברה כנס משקיעים, במסגרתו הודיע המנכ"ל, ראסל אלוונגר, כי "דו"חות הרבעון השלישי של 2009 יהיו טובים מקו האמצע של התחזיות, הרבעון הרביעי נראה חזק מאד עם צפי לצמיחה דו-ספרתית בהשוואה לרבעון השלישי, ובמחצית השנייה של 2010 תגיע טאואר לרווחיות".