ההימור שלקח ערוץ 2 על משחקי נבחרת ישראל לא הוכיח את עצמו, לפחות בכל הקשור לנתוני צפייה. המשחק שסיים את הקמפיין אתמול מול שווייץ הביא לזכיינית רשת רייטינג ממוצע של 15.6% בקרב משקי בית יהודיים - נתון המשקף צפייה ב-242 אלף בתי אב.
הרייטינג הממוצע לקמפיין כולו עומד על 19.6%. דובר על אחד הקמפיין הכי פחות נצפה של נבחרת שיראל. בסך הכל צפו בתשעת משחקי הנבחרת בקמפיין מוקדמות המונדיאל 2.7 מיליון בתי אב.
רשת שילמה עבור 10 משחקי הבית והחוץ של הנבחרת סכום כולל של כ-10.7 מיליון שקל. במהלך הקמפיין, משנראה היה שהסיכויים להעפיל למונדיאל תמו, היא החליטה לוותר על שידור משחק הבית מול לוכסמבורג והעבירה אותו ללא תמורה לערוץ הספורט. בשני המשחקים האחרונים חזרה רשת לשדר את הנבחרת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.