בת-זוגו לשעבר של אסי דיין תובעת 400 אלף שקל מגיא פינס ו-HOT

קרן אלן טוענת כי בכתבה בתוכניתו של גיא פינס לאחר מעצרו של דיין במארס, היא הוצגה כשקרנית, מטורפת, מטרידה סדרתית ו"גרופי" של דיין ■ לטענתה, ב-HOT רצו להגן על דיין, שסדרתו "בטיפול" משודרת בערוץ HOT3

קרן אלן, שהיתה בת-זוגו של הבמאי והשחקן אסי דיין, תובעת בבית משפט השלום בתל-אביב פיצוי בסך 400 אלף שקל מגיא פינס, חברת ההפקה שלו וחברת הכבלים HOT. אלן היא שהגישה את התלונה במשטרה נגד דיין, בעקבותיה הוא הודה והורשע בתקיפה ובאיומים.

באמצעות עו"ד אמיר טיטונוביץ' טוענת אלן בתביעת הדיבה, כי בכתבה ששודרה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בעקבות מעצרו של דיין במארס האחרון, פורסם כאילו היא "בחורה מטורפת, מטרידה סדרתית". כן נאמר בכתבה כי היא בכלל לא היתה בת-זוגו של דיין, וכי "כבר שנתיים היא רודפת אחריו ומנצלת את הרגעים החלשים שלו". בכתבה צוטטו מקורבים לאסי דיין שביקשו לא להזדהות, עקב חששם כי "הבחורה תטריד גם אותם", שכן היא הטרידה בעבר כביכול גם את יהונתן גפן.

אף ששמה של אלן לא פורסם בכתבה, נטען בתביעה, קולה המיוחד נשמע בה באופן שמי שמכיר אותה יכול היה לזהותה בנקל, "הן על-פי גוון קולה והן על-פי מבטאה השונה והילוך דיבורה המיוחד". כמו כן הוקרן במסגרת הכתבה סרט ארכיון, שבו היא נראית לצידו של דיין.

אלן טוענת כי היא הוצגה בכתבה כשקרנית, מטורפת, מטרידה סדרתית, מתחזית, פנטזיונרית, מי שאינה קשורה למציאות והחיה בעולם הדמיון, "גרופי" של אסי דיין, מי שמנצלת רגעי חולשה של בני אדם לתועלתה האישית ולשם הפקת רווח ופרסום לעצמה, אובססיבית ובחורה מסוכנת שיש להישמר מפניה.

המניע לרצון הנתבעים לפגוע בה, לפי התביעה, הוא רצונם לסייע לאסי דיין, שסדרת הדרמה "בטיפול" שבכיכובו משודרת בערוץ HOT3.

בתגובה לפניית עו"ד אמיר טיטונוביץ' בשמה של אלן השיב עו"ד יניר פלג בשם HOT, כי עליו להפנות את טענותיו לחברת ההפקה החיצונית של גיא פינס, שכן כל טענותיו אינן מצויות בידיעתה ובוודאי שלא היו בשליטתה.

בחברת ההפקה של גיא פינס דחו את הטענות לגופן, והסכימו לפרסם הודעה כי הם מתנצלים אם אלן נפגעה מהדברים, אך בתנאי שתחתום על כתב ויתור טענות. אלן סירבה - ותבעה.

טרם הוגש כתב הגנה. (ת"א 13120-10-09).