שרון פנאן על הדיווחים שבעלה התאבד בגלל חובות: "אנחנו עם של ערפדים"

גובר גל השמועות כי מוני פנאן, שהתאבד אתמול, השקיע כספים שהפקידו בידיו שחקני מכבי תל-אביב - והסתבך ■ הלווייתו תתקיים היום - בלי שחקני מכבי והנהלת הקבוצה, הנמצאים במסע משחקי ראווה בארה"ב

"אנחנו עם של ערפדים שלא יודע לפרגן". כך אמרה הבוקר (ג') בראיון לגלי צה"ל שרון פנאן, אשתו של מוני פנאן שהתאבד אתמול (ב') בתלייה בביתו ברמת-אביב. פנאן אמרה את הדברים בתגובה לגל השמועות על הסתבכות בעלה בחובות, שנבעו לכאורה מהשקעות בכספים שהופקדו בידיו על-ידי שחקני מכבי תל-אביב.

כמעט מיד עם היוודע אתמול (ב'), דבר התאבדות פנאן, החלו לזרום בערוצים שונים שמועות על חובות ענק שהותיר אחריו. על פי העדויות, פנאן, מנהלה לשעבר של קבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב, השקיע כספים עבור שחקנים ואנשי כדורסל.

אחד המשקיעים סיפר שפנאן הבטיח להעביר את התשואה על ההשקעות מדי חודש ובמזומן, בתוך מעטפות. אותו משקיע אמר שאין לו מושג היכן פנאן השקיע את הכספים, אך העיד שלאורך השנים התשואות הגיעו בזמן.

בעת האחרונה, התחילו כמה מהמשקיעים אצל פנאן לחשוד שמשהו אינו כשורה והחלו לחשוש שמשהו יקרה לפנאן ושהכסף ייעלם. "כשנודע שהוא התאבד כולם קודם כל העריכו שזה בגלל שהוא הבין שהוא לא יכול להחזיר את החובות לדורשים", הוסיף אותו משקיע.

שמועות נוספות קושרות את שמו של פנאן לאיש הפיננסים הבריטי ניקולס לוין, שנעלם והוכרז לאחרונה כפושט רגל. לוין הוא מנהל בית ההשקעות ניבליק, שמתמחה במסחר בנגזרים ובמניות.

הלוויתו של פנאן תיערך היום ב-13:00 בבית-העלמין בקריית-שאול. שחקניה מכבי תל-אביב ובכירי הנהלת הקבוצה, הנמצאים בימים אלה במסע משחקי ראווה בארה"ב, לא ישתתפו בטקס.