פאנגאיה מצטרפת לטרנד: תשתתף בקבוצת רכישה בפארק צמרת

חתמה על הסכם שיתוף בין בעלי קרקע נוכחיים בפארק צמרת שבת"א לבין קבוצת רכישה, שיקימו עליה יחד בניין עם כ-120 יחידות דיור ■ תמורת שירותי הניהול שיוענקו לפרויקט תקבל פאנגאיה סכום כולל של כ-14 מיליון שקל

יממה רצופת אירועים עברה על חברת הנדל"ן פאנגאיה , שמנצלת את טרנד קבוצות הרכישה ומצטרפת למגמה. היום הודיעה החברה, שבשליטת ברק רוזן ואסף טוכמאייר, כי חתמה על הסכם שיתוף בין בעלי קרקע נוכחיים בפארק צמרת שבתל אביב לבין קבוצת רכישה, שיקימו עליה יחד בניין בו כ-120 יחידות דיור.

במסגרת ההסכם תרכוש קבוצת המשקיעים מבעלי הקרקע חלק מהקרקע שברשותם, בהיקף של כ-80 יחידות דיור, ויתר הזכויות של 40 יחידות דיור ייוותרו בידי הבעלים הנוכחיים.

תמורת שירותי הניהול שיוענקו לפרויקט תקבל פאנגאיה סכום כולל של כ-14 מיליון שקל. בנוסף, לפי ההסכם, פאנגאיה תהיה רשאית לגבות כסף מרוכשים שירצו להצטרף לקבוצת הרכישה תמורת ארגונה. לפאנגאיה יהיה זמן עד סוף חודש מארס לארגן את קבוצת הרכישה, ותצטרך להשלים מספר תנאים מתלים עד סוף נובמבר.

בתוך כך, עדכנה פאנגאיה אתמול בערב כי ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה אישרו את העסקה למכירת דירה במגדל רוטשילד 17 בתל אביב תמורת 25.5 מיליון שקל. בפאנגאיה הסבירו כי אישור ועדת הביקורת והדירקטוריון נדרשו משום ששותפיהם לפרויקט ברוטשילד 17 - אקרו נדל"ן של צחי ארבוב ואילן קפון - הם גם בעלי עניין בפרויקט נדל"ן נוסף של פאנגאיה.

הרוכש הוא מיליארדר יהודי תושב חוץ, שרכש דירה בשטח של 600 מ"ר, ובכך חיבר שלוש מתוך ארבע דירות המגורים בקומה.