שמעון מזרחי על החובות של פנאן: "אם היינו יודעים - זה לא היה מתקיים"

בראיון לגלי צה"ל אמר יו"ר מכבי תל-אביב בכדורסל: "יש גבול לכל דבר - בהתחלה טענו שפנאן התאבד כי לא הוזמן למשחקה של מכבי, והעיתונות נגררה אחרי זה. עכשיו יש סיפור חדש שהוא חייב כספים"

"איך אני יכול להתייחס לעדויות של אנשים שנשארים בעילום שם?" - כך אמר יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, לגלי צה"ל, בהתייחסו לידיעות בעיתונים השונים על כך שמוני פנאן השקיע כספים עבור שחקנים וגורמים מעולם הכדורסל.

"לא ידענו על זה שום דבר. בלי צל של ספק לא ידענו", אמר מזרחי. "מה זה היו שמועות? לא ידענו מזה, זה פרץ רק אתמול ושלשום ולנו לא היה ידוע. אם היינו יודעים מזה הדבר לא היה מתקיים".

"לא היינו נותנים לדבר כזה לקרות. לא היינו נותנים לחבר הנהלה ולמנהל קבוצה לבצע דברים כאלו", אמר מזרחי. "היה לנו ברור שמוני מתפרנס מעיסוקיו אבל לא חשדנו שהוא נתן הלוואות או ריבית כלשהי לשחקנים".

בנוגע לדברים שאמר דיוויד פדרמן בעבר כי פנאן יודע מדוע הוא עוזב את הקבוצה אמר מזרחי: "הבנתי שפנאן הולך לענייניו. אני אומר לך שדיוויד פדרמן לא ידע ואף אחד לא ידע".

"יש גבול לכל דבר - בהתחלה טענו שפנאן התאבד כי לא הוזמן למשחקה של מכבי והעתונות נגררה אחרי זה. עכשיו יש סיפור חדש שהוא חייב כספים. יש גבול לכל דבר. אני חוזר ואומר שלנו לא היה ידוע מכל הדבר הזה".

מוני פנאן / צלם: יוסי זליגר