מנכ"ל רדיו ת"א שי בן-מאור ביקש להתפטר מתפקידו

ההתפטרות אינה צפויה להיכנס לתוקף באופן מיידי, והיא תצא לפועל כפי הנראה במהלך 2010 - זאת מפני שתנאי המכרז בו זכתה התחנה אינם מאפשרים חילופי תפקידים בהנהלה בשנה הראשונה מכניסת המכרז לתוקפו

שינויים בתדר: שי בן-מאור, מנכ"ל רדיו תל-אביב, ביקש להתפטר מתפקידו. גורם בכיר בתחנה אמר היום (ה') "גלובס" כי בן-מאור הודיע לבעלי המניות של התחנה, יוסי סבן וצבי שלום, כי הוא מבקש לעזוב את התחנה - ונענה בחיוב.

על-פי אותו גורם, בן-מאור הרגיש כי מיצה את תפקידו לאחר יותר מ-3 שנים בתפקיד, והמתין עם ההודעה על כך רק לאחר זכיית התחנה במכרז הרדיו האזורי שהתקיים באוגוסט האחרון (קבלת זיכיון ל-16 שנים, החל משנת 2010).

עם זאת, העזיבה אינה צפויה להיכנס לתוקף באופן מיידי, והיא תצא לפועל כפי הנראה במהלך 2010. הסיבה לכך היא שתנאי המכרז אינם מאפשרים חילופים בצמרת התחנה בשנה הראשונה מכניסת המכרז לתוקפו. ואולם, מכיוון שבן-מאור הוא זה שמבקש לעזוב, על ראשי התחנה, בשיתוף עם הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, למצוא פיתרון לסוגיה זו, שתאפשר מינוי מנכ"ל חדש במקומו של בן-מאור.

כזכור, בחודש האחרון פורסם ב"גלובס" על שינויים בתחנה שנעשו מיד לאחר ההודעה על זכיית התחנה במכרז. ראשית עזבו את התחנה השדרנים שרון מולדאבי, דן תורן ודן שילון, ואחריהם עזב מנהל התוכניות הוותיק ליאור תאני.

בן-מאור סיפר אז ל"גלובס" כי הוא עומד להוביל קו - או "תדר" - פופולרי יותר, בו יינתן ביטוי למוזיקת מיינסטרים. הקהל, אמר אז בן-מאור, רוצה לשמוע פחות מלל, פחות מוזיקה אלטרנטיבית ופחות רוק - ויותר מוזיקה פופולרית עכשווית. הדברים באים לידי ביטוי בסקרי האזנה וחשיפה לרדיו, אמר בן-מאור, כשהוא מתבסס על נתוני סקר TGI שהתפרסם כחודשיים קודם לכן. החשיבות, לדבריו, היא לקלוע כמה שיותר לטעמו של הקהל הרחב.

היום, עם אישוש המידע על עזיבתו של בן-מאור, אפשר לנחש כי הקו התוכני והמוזיקלי עומד להשתנות שוב. החיפושים אחר מחליף יחלו בשבועות הקרובים.

בן-מאור סירב להגיב לידיעה.