הצעת הרכש התקבלה: נוחי דנקנר הגדיל אחזקתו במכתשים אגן

כור שבשליטת דנקנר רכשה 5.06% נוספים ממניות מכתשים, במחיר של 18 שקל למניה - גבוה ב-1.1% ממחירה בשוק, או בסכום כולל של 396 מיליון שקל. בכך הגדיל אחזקתו במכתשים למעל 45%

קונצרן כור שבשליטת נוחי דנקנר דיווח היום לאחר סיום המסחר בבורסה בת"א על תוצאות הצעת הרכש למניות מכתשים אגן , המהווים 5.06% מהחברה. כור, נזכיר, החזיקה עד היום ב-41.5% ממכתשים אגן.

לפי הודעת החברה, הצעת הרכש התקבלה ו-22 מיליון מניות יירכשו במחיר של 18 שקל למניה, גבוה ב-1.1% ממחיר הסגירה של מניית מכתשים בבורסה בת"א היום, או בסכום כולל של 396 מיליון שקל.

נזכיר, כי רק לפני כשבוע דנקנר שיפר את הצעת הרכש ב-11.1%, ודחה את מועד הקיבול שלה עד להיום. עפ"י הערכות, כור רצתה להגדיל אחזקתה במכתשים אגן למעל ל-45%, ולאחר קיבולה אחזקתה תגדל לכ-47%. מהדברים האמורים ומשיפור הצעת הרכש, ניתן להבין כי נוחי דנקנר מביע אמון במכתשים אגן - באוגוסט האחרון דנקנר הציע 16.2 שקל עבור כל מניה, מחיר שהיה אז נמוך ב-10.7% ממחיר המניה בשוק, אך ההצעה לא התקבלה.

נזכיר, כי כלכלני מגדל שוקי הון הביעו חששות לגבי אי קיבול הצעת הרכש, שכן לדעתם הדבר היה מתבטא בהפתעות שליליות בדו"חות הכספיים של מכתשים, לאחר שזו כבר פרסמה אזהרת רווח בתחילת החודש.