הבלוג סטארטאפמניה חושף את "המיזם הסודי" של פורשי מודו

הסטארט-אפ, מינטינגו, יתמקד בפיתוח מוצר שיאסוף מרקטינג אינטלג'נס ומיועד, לפי הבלוג, לענקיות קמעונאות, מוסדות פיננסים וספקיות שירותי תקשורת

הבלוג "סטארטאפמניה", השייך לקבוצת "אנשים ומחשבים" ומנוהל על ידי רפאל פוגל, מדווח היום (ב') כי שלושה מפורשי חברת מודו של דב מורן התאגדו להקמת סטארט-אפ חדש.

הסטארט-אפ, מינטינגו, יתמקד בפיתוח מוצר שיאסוף מרקטינג אינטלג'נס (Marketing intelligence), ומיועד, לפי הבלוג, לענקיות קמעונאות, מוסדות פיננסים וספקיות שירותי תקשורת.

את מינטיגו, שמעסיק כעשרה עובדים במשרדים בהוד השרון, מובילים טל סגלוב לשעבר סגן נשיא הפיתוח במודו; יעקב שמע, לשעבר סגן נשיא חטיבת המוצרים במודו; וצחי וייספלד, לשעבר סגן נשיא שיווק ואסטרטגיה במודו.

פרטים נוספים - בבלוג "סטארטאפמניה".