נומרולוגיה: למה חתם בן-דב על עסקת פרטנר ב-28.10, 10:00

אילן בן-דב על חשיבות החתימה על עסקת פרטנר דווקא אתמול, ב-28.10: "2 ועוד 8 שווה 10, אילן זה 91 וגם שווה 10, אוקטובר הוא החודש העשירי. חשוב היה שאחתום על האישור ב-10:00 ולא דקה לפני"

עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר לשעבר, לא יחזור לחברה כחבר דירקטוריון. פרטנר הודיעה היום (ה') על השלמת העסקה לרכישת השליטה בה על-ידי חברת סקיילקס של אילן בן-דב, אשר רכש 51.2% ממניותיה מהאצ'יסון תמורת 5.3 מיליארד שקל.

החברה דיווחה על שינויים בחבר הדירקטוריון שלה כתוצאה מהשלמת הרכישה, כאשר נציגי האצ'יסון בדירקטוריון מפנים את מקומם לטובת אנשיו של בן-דב.

בן-דב עצמו יכהן, כמובן, כיו"ר פרטנר. מי שמצטרף לשורותיו הוא יעקב גלברד, מנכ"ל בזק לשעבר וגם ירון בלוך, המשנה למנכ"ל לאומי פרטנרס. כפי שדיווחנו בעבר, עמיקם כהן לא יחזור לחברה כיו"ר - ובכך נחתמת סופית הספקולציה ששררה בדבר חזרתו לחברה.

"אני משוכנע כי כניסתו של בעל שליטה חדש תוביל את החברה לשיאים חדשים תוך התבססות על הנכסים העצומים שבנתה החברה במהלך העשור האחרון", אמר מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר.

אתמול (ד'), בטקס החתימה על עסקת פרטנר במעמד שר התקשורת משה כחלון, הסביר בן-דב מדוע חתם על על העסקה דווקא ב-28 באוקטובר: "2 ועוד 8 שווה 10, אילן זה 91 וגם שווה 10, אוקטובר הוא החודש העשירי. חשוב היה שאחתום על האישור ב-10:00 ולא דקה לפני".