הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - הזכורה ביותר השבוע

הפרסומת לדואר ישראל עם אלי ומריאנו היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות ■ שתי הפרסומות - לבנק הבינלאומי ולדואר ישראל - הן מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב

הפרסומת לבנק הבינלאומי הראשון באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב הינה הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירה של 12.2%. שיעורי זכירה אלה דומים לממוצע הזכירות החצי-שנתי העומד כעת על 11.8%.

ברשימת הפרסומות האהובות הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה של 15.2%, המדרגים אותה במקום השני והמכובד.

ראוי לציין כי הפרסומת של הבנק הבינלאומי הראשון הינה הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו במהלך השבוע האחרון: סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-2.3 מיליון דולר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי לעומת השבועות הקודמים, בהם ההשקעה התקציבית הגבוהה ביותר בפרסומות נעה סביב 1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - השבוע ההשקעה התקציבית של 3 פרסומות (הבנק הבינלאומי, בזק ובנק מזרחי-טפחות) היתה גבוהה במיוחד, עם השקעה תקציבית של מעל 2 מיליון דולר כל אחת.

גליקמן-נטלר-סמסונוב כובש גם את ראשות טבלת הפרסומות האהובות עם הפרסומת לדואר ישראל, זה השבוע השני ברציפות. ברשימת הפרסומות הזכורות גם השבוע מדורגת הפרסומת במקום השמיני.

הפרסומת של שטראוס למילקי זוכה גם השבוע להיכלל ברשימת 10 הפרסומות הזכורות והאהובות, זאת למרות שכלל לא שודרה במהלך השבועיים האחרונים.

מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע נמוך ביחס לשבוע שעבר: 201 לעומת 214 בשבוע שעבר. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה ביחס ל-32.5 מיליון דולר.

22