בן-דב: "כבעלי פרטנר מה שאני צריך לעשות זה לא להפריע"

הבעלים החדש של פרטנר: "החזון שלי הוא שילד בדימונה או בירוחם יקבל אותה תקשורת שמקבל ילד בצהלה"

"אני לא מאמין שאני עומד כאן. אני זוכר את פרטנר לפני 10 שנים עוד יושבת בהרצליה, כשהתחילה להקים את הרשת עם קומץ של אנשים שחרתו על דגלם ערכים כמו סמייל, אהבה, חופש - ותראו איזה ארגון נבנה פה. ארגון חכם עם הרבה רגש, מודל ליושרה, להגינות ולנתינה" - כך אמר היום (א') אילן בן-דב, הבעלים החדש של פרטנר , במסיבת עיתונאים ראשונה שערך כבעלים.

בן-דב בחר לדבר בעיקר על הצד האמוציונלי שבעסקת פרטנר, תוך שהוא מדגיש עד כמה מדובר בארגון שזוכה להערכה בכל הפרמטרים האפשריים, וביניהם חוויית השירות וחוזק המותג.

"מבחינתי המשימה היא לשמור על הקיים, אבל גם לחשוב עוד 10 שנים קדימה. התקשורת במדינה היא חלק בלתי נפרד מתשתיות כמו מים ונמלים וחשמל, ופרטנר תוביל את תחום התקשורת במדינת ישראל. אנחנו נתפתח לשם עם הזמן באהבה ועם כבוד ללקוחות. אני זוכר את המלים הראשונות בקמפיין של פרטנר, SMILE, FREEDOM, LOVE - זה מה שכולנו רוצים שיהיה לנו בחיים.

"הקידומת 054 זה סטטוס, זה מעמד. הילדים שלי מספרים לי שמי שאין לו 054 זה בגלל שלאבא שלו יש תוכנית כזו או אחרת בחברה מתחרה. הייתי בחו"ל במדינה אירופאית, ואמרו לי שם שהמותג אורנג' הצליח בישראל כמו שלא הצליח באף מדינה".

"אחרי הרגש צריך ללכת לראש", אמר בן-דב, "ואני אומר לכם שתקשורת זה אבן-יסוד בכל מדינה מתקדמת. מדינה שתספק תקשורת מהירה בכל הפרמטרים היא המדינה שניתן יהיה להוציא ממנה את המיטב. בחזון שלי נספק תקשורת מתקדמת לכל עיר וכפר וילד במדינה, והחזון שלי הוא שילד בדימונה או בירוחם יקבל את אותה התקשורת שמקבל ילד בצהלה או בדניה. וזה הראש גם בפרטנר. באנו לכאן לא רק לעשות כסף, אלא זה חלק ממעשה ציוני".

בן-דב, הודה גם אישית לבנק לאומי ואמר כי הבנק עמד לצידו, לפניו ואחריו עם תמיכה נפלאה ועידוד, ו"יחד עם אלי יונס ובנק מזרחי שמאמינים בך - החבר'ה האלה מבינים דבר או שניים".

עוד אמר בן-דב כי "בוונתי לתת להנהלת החברה להוביל כי היא יודעת מה הצרכן רוצה,ולי אסור להפריע לה".

אבי זלדמן, מנכ"ל לאומי פרטנרס שנכנסו כשותפים עם בן-דב בפרטנר וליוו אותו בכל שלבי העסקה, אמר כי "שותפות זו לא רק אמירה כללית, אלא זו מעורבות לכל אורך ורוחב העסקה".

סגירת עסקת פרטנר התבצעה שבוע שעבר לאחר שהתקבלו כל האישורים לעסקה מצד משרד התקשורת.