אלקטרה השלימה גיוס של 63 מיליון שקל בהנפקת מניות פרטית

במסגרת ההנפקה הוקצו לגופים המוסדיים כ-197 אלף מניות לפי מחיר של 320 שקל למניה, כ-2% נמוך ממחיר המניה בבורסה הבוקר

חברת אלקטרה , בניהולו של איתמר דויטשר, השלימה בהצלחה הנפקה פרטית של מניות לגופים מוסדיים וגייסה כ-63 מיליון שקל. במסגרת ההנפקה הוקצו לגופים המוסדיים, ביניהם כלל ביטוח וחברות הקשורות אליה, כ-197 אלף מניות לפי מחיר של 320 שקל למניה, כ-2% נמוך ממחיר המניה בבורסה הבוקר (ה').

כזכור, לפני כחודש השלימה אלקטרה את הליך הפיצול מהחברה הבת אלקטרה נדל"ן, במסגרתו הועברו אחזקותיה של אלקטרה (71.6%) באלקטרה נדל"ן, בדרך של חלוקה בעין, לבעלי המניות של אלקטרה, ובראשם קבוצת אלקו החזקות והציבור. כמו כן, בחודש שעבר החברה דיווחה כי השלימה את העסקה לרכישת חברת י.ב אחזקות, העוסקת בהתקנה ואחזקה של מערכות אלקטרו-מכניות ובאחזקה וניהול מבנים.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "התמורה שגייסנו תשמש את אלקטרה לחיזוק הבסיס הפיננסי של הקבוצה ולהמשך פיתוח פעילותנו בתחומים השונים, לרבות פרוייקטים בתחום האלקטרו-מכני, מכרזים שונים בתחומי התמחותה של החברה וכן להעמקת החדירה של אלקטרה לתחום ה-Facilities management, שבו אנו פועלים כיום באמצעות נכסי אריאל, י.ב אחזקות, ב.מ.ן ויחידות השירות המסורתיות של אלקטרה בתחומי המעליות, מיזוג האוויר, החשמל, המים והגז".

קבוצת אלקטרה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, ב-3 מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות; שירות אחזקה וסחר וכן פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום.