ורדינון טקסטיל חתמה את הרבעון עם הכנסות של 31 מיליון שקל

בשורה התחתונה החברה חותמת את הרבעון עם רווח נקי של 2.6 מיליון שקל ■ הרשת סגרה את החנות בקניון עזריאלי לאחר עשור של פעילות, ושוקלת לסגור גם את החנות בקניון סביונים

רשת ורדינון, הכוללת את רשת החנויות הפועלות תחת המותג ורדינון וכן את 15 נקודות המכירה במשביר לצרכן, חתמה את הרבעון השלישי השנה עם גידול של 3.6% במכירות שהסתכמו ב-20 מיליון שקל, לעומת מכירות של 19.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

רשת חנויות ורדינון, הנמצאת בשליטת בי קמעונאות של רבוע כחול, מונה היום 36 סניפים. השבוע, לאחר עשור שלם של פעילות, סגרה הרשת את החנות בקניון עזריאלי. "סגרנו לאחר תקופה ארוכה שלא הצלחנו להרוויח כמו שחשבנו שאנחנו יכולים להרוויח", מסביר מנכ"ל ורדינון, גיל שפייזמן.

הרשת שוקלת לסגור גם את החנות בקניון סביונים, ובימים אלה היא דנה עם הקניון על שינוי בתנאי המסחר. "כמות המתחמים הקמעונאים היסטרית. בעלי המתחמים חייבים להתפשר על התשואות, והם מתפשרים - לעתים באופן קבוע ולעתים זמני", אומר שפייזמן.

יצויין כי בכוונת הרשת לפתוח 5 סניפים חדשים עד סוף 2010, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.

הכנסות חברת ורדינון טקסטל , הכוללות הן את הפעילות הקמעונאית והן את הפעילות הסיטונאית, רשמו ברבעון השלישי השנה גידול של כ-20% והסתכמו ב-31 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 26 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון ב-17.6 מיליון שקל שהיווה 56.8% מהמכירות, לעומת רווח גולמי של 15.8 מיליון שקל שהיווה 60.7% מהמכירות.

לדברי שפייזמן, השחיקה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בין היתר מריבוי מבצעים.

במקביל רשמה החברה שחיקה בשיעור הרווח התפעולי שעמד ברבעון על 11.7% מההכנסות והסתכם ב-3.6 מיליון שקל, לעומת שיעור של 12.6% מההכנסות שהסתכמו ברבעון המקביל אשתקד ב-3.3 מיליון שקל. בשורה התחתונה החברה חותמת את הרבעון עם רווח נקי של 2.6 מיליון שקל.

בהתייחס למיתון אומר שפייזמן כי "אין ספק שהשוק קשה ומחייב טיפול שורש בכל שרשרת האספקה. אנחנו שואפים להסית את משמעויות הירידה בביקושים על הספקים בחו"ל, וזאת על-ידי הקטנת מחירי הרכישה".