סלקום עורכת את כנס סלקום למדיה, שיתמקד בהתאמת עולם המדיה לצרכן החדש.
הכנס יעסוק בין השאר בדפוסי השימוש של צרכן התוכן בעולם ובישראל וכן בשינויים שעוברות תעשיות שונות, בהן תעשיית הגיימינג, הרשתות החברתיות, עולם הפרסום, תעשיית המוזיקה וגופים פיננסיים - על מנת למנף את הסלולר כמדיה מרכזית; וכן בפלטפורמות החדשות שישפיעו בעתיד על צריכת התוכן.
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, מסר כי "מדובר בכנס שמהווה עניין רב בתעשיות המדיה, הפרסום, המוזיקה, האינטרנט והסלולר, משום שכיום כל התעשיות הללו מתלכדות ובעלות ממשקים משותפים. לפני שנה הכריזה סלקום לראשונה על הרחבת פעילותה מתחום המוזיקה לתחום המדיה כולו, וערכה את כנס סלקום למדיה הראשון. במהלך השנה פעלנו בזירות שונות בתחום המדיה, בעולם המשחקים, בעולם הפקות המקור האינטרנטיות ובעולם המוזיקה - וחידשנו את 'ווליום ערד'".
הכנס ייערך ב 17/11/2009 באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.