זינוק של 124% ברווחי וודאפון במחצית הראשונה ל-4.8 מיליארד ליש"ט

עם זאת, רווחי החברה לפני ריבית, מס, ירידת ערך ופחת הסתכמו ל-7.46 מיליארד ליש"ט, לעומת צפי השוק ל-7.58 מיליארד ■ נתח המיעוט של הקבוצה במיזם וריזון וויירלס והתנודתיות במטבעות סייעו לה לקזז את הירידה בביקוש באירופה

ענקית הטלקום, קבוצת וודאפון , אמרה היום (ג') כי רווחיה במחצית הפיסקלית הראשונה הוכפלו, ואף יותר מכך, לנוכח היחלשות הליש"ט ופגיעה קטנה יותר מהשוק הטורקי, אם כי החברה הכפילה את יעד צמצום העלויות שלה, בשל ירידה בהכנסות משוקי אירופה.

הרווחים במחצית זו, שהסתיימה ב-30 בספטמבר, טיפסו ל-4.8 מיליארד ליש"ט מ-2.14 מילי ארד בתקופה המקבילה - זינוק של כ-124%. נתח המיעוט של הקבוצה במיזם וריזון וויירלס והתנודתיות במטבעות סייעו לה לקזז את הירידה בביקוש באירופה. בעלת נתח הרוב במיזם היא וריזון האמריקנית.

רווחי וודאפון לפני ריבית, מס, ירידת ערך ופחת הסתכמו ל-7.46 מיליארד ליש"ט, לעומת צפי השוק ל-7.58 מיליארד. בתקופה המקבילה רשמה וודאפון הוצאה חד-פעמית של 1.7 מילינארד ליש"ט בגין קשיים בשוק הטורקי.

בשורה העליונה, הכנסות החברה צמחו ב-9% ל-21.8 מיליארד ליש"ט.

באירופה, הרווחים לפני ריבית, מס, ירידת ערך ופחת ירדו ב-8%, כשבשוק הביתי של החברה, בריטניה, חל קיטון של 18.4% ברווחים.

הקבוצה העלתה, כאמור, את יעד הפחתת העלויות שלה ל-2 מיליארד ליש"ט. בנוסף, הקבוצה העלתה את הדיבידנד שלה ב-3.5% ל-2.66 פני למניה.