מניית חברת priceline.com (סימול:PCLN), הנסחרת בנאסד"ק, רושמת בשעה זו זינוק חד בערכה לאחר שדיווחה כי רווחיה ברבעון השלישי יותר משולשו לאחר עונת קיץ "חזקה במיוחד".
priceline.com (סימול: PCLN) עוסקת בשירותי תיירות ונסיעות אינטרנטיים בעיקר בארה"ב, אירופה ואסיה. החברה מציעה מגוון שירותי תיירות הכוללים, בין היתר, כרטיסי טיסה, חדרי מלונות ובתי הארחה, השכרות רכב, חבילות נופש, קרוזים ועוד. החברה נסחרת לפי שווי של כ-8.5 מיליארד דולר.
החברה מסרה כי היא רואה יותר לקוחות המחפשים באינטרנט הנחות במלונות ובטיסות, לאחר שהעסקים חתכו מחירים על מנת להמריץ את עסקיהם. ההזמנות למלונות קפצו ב-56% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
בשורה התחתונה, הרוויחה החברה ברבעון 319 מיליון דולר לעומת רווח של 84.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות זינקו ב-30% ל-730.7 מיליון דולר.
המנכ"ל, ג'פרי בויד, מסר עם פרסום הדו"חות כי "למרות המצב הכלכלי הקשה, עונת הטיולים בקיץ התבררה כחזקה במיוחד לחברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.