מה לא עושים בשביל דייויד בקהאם?

ראשי קמפיין אירוח מונדיאל 2018 באנגליה יטיסו במטוס פרטי את הקשר להגרלת הבתים של מונדיאל 2010 בקייפטאון מתוך מטרות יח"צ; העלות: 150 אלף ליש"ט

קמפיין אירוח מונדיאל 2018 של אנגליה מוערך, נכון לעכשיו, ב-15 מיליון ליש"ט. אבל העובדה הזאת לא מונעת מראשיו להמשיך ולא לחסוך בהוצאות. התקשורת האנגלית מפרסמת כי אנגליה תטיס את דייויד בקהאם להגרלת הבתים של מונדיאל 2010, שתיערך ב-4 בדצמבר בקייפטאון, על מנת לעשות יחסי ציבור לקמפיין.

הלוגיסטיקה שמאחורי הבאת הפרזנטור המרכזי של אנגליה למעמד החגיגי תעלה כ-150 אלף ליש"ט. קשר הלוס אנג'לס גלאקסי ישהה בימים שלפני ההגרלה עם קבוצתו האמריקנית במסע משחקים בגרמניה, ועלות הטסתו מגלזנקירשן במטוס פרטי מוערכת ב-130 אלף ליש"ט. לכך יש להוסיף את הוצאות האבטחה והלינה של בקהאם בקייפטאון.

עם זאת, אנשי הקמפיין האנגלי דאגו להבהיר שרק 70 אלף ליש"ט מתוך הסכום "ייפול" עליהם: יתר הסכום ישולם על-ידי בקהאם, שעובד עבור הקמפיין בחינם, ועל-ידי חברת התעופה הפרטית.

"בקהאם הוא נכס משמעותי עבורינו", אמר לורד טריסמן, יו"ר ההתאחדות האנגלית ומי שמשמש גם כראש הקמפיין האנגלי. "הוא אוהב כדורגל והוא אוהב את הרעיון שאנגליה עשויה לארח מונדיאל. הוא שגריר נפלא והוא מקדיש את מרבית הזמן שהוא יכול עבור העבודה הזאת".