קרסו משיקה את ה"פלואנס" ואת המגאן האצ'בק בישראל

היורשת הגדולה והמרווחת של המגאן-סדאן תעלה החל מ-118 אלף שקל ■ בענף מעריכים כי רוב גירסאות הציים של המשפחתיות 1.6 ליטר יתומחרו בשיעור דומה לאחר ביטול "קבוצות המחיר"

חברת קרסו הודיעה היום (א') רשמית על השקת ה"פלואנס" החדשה, מחליפת הרנו מגאן. גרסת הסדאן של הפלואנס היא אחת המכוניות הגדולות ביותר בפלח המשפחתי עם אורך של 4.62 מ', רוחב של 1.8 מ' ובסיס גלגלים באורך 2.7 מ'. נפח תא המטען שלה עומד על 530 ליטר. לצידה יתחיל השיווק של הרנו מגאן 3 החדשה בתצורת האצ'בק, שתיקרא "מגאן פלואנס".

פלואנס

שתי המכוניות ישווקו בישראל עם מנוע 1.6 ליטר בהספק 110 כ"ס ועם תיבת הילוכים אוטומטית, ובשתי רמות גימור. הסדאן תעלה 118 אלף שקל בגרסה ההתחלתית ו-125 אלף שקל בגרסה המאובזרת. ה-5 דלתות תעלה 121 אלף שקל בגרסה ההתחלתית ו-128 אלף בגרסה המאובזרת. לקראת ספטמבר הבא יגיעו לארץ גם גרסת 2 ליטר עם תיבה אוטומטית רציפה וגרסת טורבו-דיזל עם תיבה אוטומטית כפולת מצמדים. גם גרסת הקופה תגיע בספטמבר הבא.

בענף הרכב מציינים, כי מחירי הבסיס של המכונית החדשה, שגבוהים בכ-2.5% ממחירי הבסיס של המגאן היוצאת, כבר תומחרו לתקופה שאחרי ביטול "קבוצות שווי השימוש". בענף מעריכים כי רבים מדגמי הציים, שעד כה תומחרו בצמוד לרף העליון של קבוצה 2 שעמד על כ-114 אלף שקל, יטפסו במחיר בתחילת ינואר בשיעור דומה. עם זאת, הפחתת מס הקניה שצפויה גם היא, אך לא אושרה עד כה רשמית, עשויה לנטרל חלק מההתייקרות.