אמיר נחום מכר קומת משרדים בבית הקרן בר"ג ב-8.6 מיליון ש'

הקומה שנמכרה היא קומת המשרדים הראשונה בבית הקרן, שברחוב ביאליק, ושטחה 732 מ"ר, כשבנוסף נמכרו למשקיעה הפרטית גם שלושה מקומות חניה ■ העסקה מניבה תשואה של 8.5%

אמיר נחום, מנכ"ל קבוצת אורתם מליבו העוסקת בביצוע ובהקמה של פרויקטים בתחום ההנדסה האזרחית, מכר למשקיעה פרטית את קומת המשרדים בה החזיק בבית הקרן שבבבורסה ליהלומים ברמת גן, תמורת 8.6 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

העסקה בוצעה באמצעות דורון יפה ממשרד אמפייר נכסים ובאמצעות המתווך מאיר גואטה. הקומה הייתה בבעלות פרטית של נחום, ואורתם מליבו תמשיך לשבת בקומה, אלא שבמקום לשכור אותה מנחום היא תשכור אותה מהרוכשת. חוזה השכירות הוא לתקופה של שמונה שנים.

הקומה שנמכרה היא קומת המשרדים הראשונה בבית הקרן, שברחוב ביאליק, ושטחה 732 מ"ר, כשבנוסף נמכרו למשקיעה הפרטית גם שלושה מקומות חניה. העסקה מניבה תשואה של 8.5%. מחיר העסקה משקף מחיר של כ-11,500 שקל למ"ר ו-85 אלף שקל למקום חניה.

בית הקרן הוא מגדל משרדים בן 12 קומות מעל שלוש קומות מרתף המשמשות לחייה. הבניין כולל כ-9,000 מ"ר שטחי משרדים, כולל מחסן בן 580 מ"ר וקומות ביניים בשטח זהה. דמי השכירות בבניין נעים בין 65 ל-80 שקל למ"ר לחודש.

לדברי דרור קורין מאמפייר נכסים, "מחיר הרכישה הוא גבוה יחסית ומוצדק לאור הגימור היוקרתי. בנוסף, מדובר בשוכר איכותי. יש ביקושים מוגברים וביטחון גובר בקרב המשקיעים לבצע עסקאות, לאחר ישיבה ממושכת על הגדר".