"מגודלים", פורמט הריאליטי של סלקום ודורי מדיה, נמכר להפקה בספרד

את ריאליטי האינטרנט-סלולר הישראלי תפיק בספרד חברת Buongiorno ■ מדובר במכירה ראשונה של פורמט אינטראקטיבי ע"י דורי מדיה, שגם מפיצה את הפורמט בעולם תחת השם "UMAN"

"מגודלים", פורמט הריאליטי של סלקום ודורי מדיה, יופק בספרד - כך נודע ל"גלובס". את ריאליטי האינטרנט-סלולר הישראלי תפיק עבור ספרד חברת Buongiorno, מהמובילות בתחום הסלולר בעולם. הגירסה הספרדית תופק ביולי.

מדובר במכירה ראשונה של פורמט אינטראקטיבי על-ידי חברת דורי מדיה, שגם מפיצה את הפורמט בעולם תחת השם "UMAN".

"מגודלים" הופקה בישראל באוגוסט האחרון וזכתה להצלחה בעיקר בני-נוער. מדובר בריאליטי חדשני במסגרתו 8 צעירים נסגרים באולפן ומשמשים כמעין "טמגוצ'י אנושי". הצופים, באמצעות האינטרנט, מקבלים החלטות באשר לקורותיהם של המשתתפים בתוך האולפן, ולהם אין כל מגע עם העולם החיצון. הגולשים, שיכולים לצפות בהם 24 שעות ביממה, מחליטים מתי המשתתפים יאכלו, יתלבשו ויבצעו משימות. התוכנית האינטרנטית העלתה משמעותית את הגלישה ואת החשיפה באתר סלקום.

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, נדב פלטי מסר: "אנחנו מאוד גאים לשתף פעולה עם חברת Buongiorno, שהיא החברה המובילה בבידור סלולרי, אשר 90% מרווחיה מגיעים ממקורות בינלאומיים. אנחנו מאמינים כי פורמט בינלאומי כמו UMAN יכול בקלות להיות מאומץ במדינות ובתרבויות שונות".