שרי אריסון: "לא מתכוונת לוותר על השליטה בבנק הפועלים"

אריסון בראיון לרויטרס לקראת השקת סיפרה "לידה" בארה"ב ובקנדה מתייחסת לסערה שהתחוללה בקיץ האחרון: "הכל נפתר. הכל שקט. יש לנו מנכ"ל ויו"ר חדש ואני שמחה. הם עושים עבודה מצויינת"

שרי אריסון, אמרה היום ל"רויטרס" כי אין בכוונתה לנטוש או לוותר על השליטה בבנק הפועלים . "אני מתכננת להמשיך להיות בעלת השליטה בבנק" אמרה אריסון, האישה העשירה בישראל המחזיקה בנתח של 25.7% בבנק הפועלים (20% ע"י אריסון אחזקות ו-5.7% ע"י מלח). את הדברים אמרה אריסון במסגרת ראיון לקראת השקת סיפר "לידה" ביום ג' הקרוב בארה"ב וקנדה. "אין זה אומר שלא אבצע שינויים, אך את השליטה אין בכוונתי לשנות. לפחות לא בעתיד הקרוב".

אריסון שנולדה בארה"ב, ואשר היתה במרכזה של סערה ציבורית בחודשי הקיץ על רקע התנגדותה להדחת יו"ר הבנק, דני דנקנר לדרישת המפקח על הבנקים, וכן על רקע דבריה כי היא "מקבלת מסרים מלמעלה", אמרה כי אינה פוסלת על הסף הבאתו של שותף לבנק, אך לא לעת עתה".

המחלוקת הסתיימה בעזיבתו של דנקנר ובמינויו של יאיר סרוסי ליו"ר הבנק, וכן כניסתו של ציון קינן לתפקיד מנכ"ל הבנק על רקע עזיבתו של צבי זיו. בראיון אומרת אריסון: "הכל נפתר. הכל שקט. יש לנו מנכ"ל ויו"ר חדש ואני שמחה. הם עושים עבודה מצויינת".

בנק הפועלים מדורג היום במקום השני, אחרי בנק לאומי ואריסון אמרה כי מטרתה היא להשיב לבנק הפועלים את ההובלה במערכת הבנקאות הישראלית. "אנו מביטים לעתיד ופועלים במלוא הכוח על מנת להתקדם לכיוון מימוש מטרותינו".