בכירי סלקום מממשים מניות

ארבעה סגני נשיא מכרו מניות תמורת 2.2 מ' ד'

הגאות האחרונה בשוקי ההון גורמת ללא מעט בעלי עניין להמיר מניות במזומנים, ובסוף השבוע האחרון הצטרפו אליהם ארבעה בכירים בזכיינית הסלולר הישראלית סלקום. סלקום, נזכיר, הונפקה לפני כמעט שנתיים בשוק ההון האמריקני, במהלך שנחשב נכון להיום לאחת ההנפקות הישראליות המוצלחות שבוצעו בארה"ב. סלקום הונפקה לפי מחיר של 20 דולר למניה, וכיום היא נסחרת לפי מחיר של 30.76 - תשואה של 54% ושווי חברה של 3 מיליארד דולר.

במהלך חייה הציבוריים הקצרים לא נרשמו תנועות בעלי עניין של נושאי משרה בכירה בחברה (חוץ ממכירה חריגה שביצעו היו"ר, עמי אראל, והמנכ"ל,עמוס שפירא), ולכן פקודות המכירה ששלחו ארבעת הבכירים הן בבחינת סבב מימושים ראשון של בעלי עניין בחברה.

מימוש ברוטו של 618 אלף דולר

המממש הראשון הוא עדי כהן, סגן נשיא לשיווק. כהן (43) מכר חבילה של 21,172 מניות תמורת סכום ברוטו של 618 אלף דולר בקירוב. כהן, וסביר להניח שיתר המממשים, מכר את המניות כדי לממן את תוספת המימוש של האופציות מהן נוצרו, ולכן הגיוני כי המימוש יצר רווח נטו. כהן משמש בתפקידו הנוכחי ארבע שנים, ולסלקום הגיע מחברה אחת בקבוצת אי.די.בי - שופרסל.

המממש השני הוא עמוס מאור, סגן נשיא לתפעול ורשת אספקה, שמכר חבילה של 19,054 מניות תמורת 556 אלף דולר. מאור (45) מכהן בתפקידו הנוכחי מזה שש שנים, ובעברו שימש בתפקיד דומה ביצרנית המזון עלית.

המממש השלישי הוא מאיר ברב, סגן נשיא למכירות ושירותים. ברב (51) מכר חבילה של 21,172 מניות תמורת 618 אלף דולר. ברב מכהן בתפקידו מזה חמש שנים, ובעברו שימש כסגן נשיא לתפעול ולוגיסטיקה במפעילת שירותי הלוויין yes.

המממש הרביעי הוא איתמר ברטוב, סגן נשיא לענייני מינהל ורגולציה. ברטוב (46) מימש חבילה קטנה יותר מעמיתיו, של 14,820 מניות, תמורת סכום נאה של 433 אלף דולר. ברטוב מכהן בתפקידו מזה חמש שנים.

ברטוב ושלושת עמיתיו ביצעו את המכירות לפי מחיר ממוצע של 29.2 דולר, מעט מתחת למחיר הנוכחי של המניה. *