דירה בקומה ה-19 במגדל נווה-צדק על הים נמכרה בכ-20 מיליון שקל

יורוקום נדל"ן וצמח המרמן, המחזיקות כל אחת ב-25% מהפרויקט, מדווחות כי במהלך החודש האחרון נמכרו 15 דירות בפרויקט הממוקם ברחוב יצחק אלחנן בתל-אביב, בהיקף כספי כולל של כ-72 מיליון שקל

המכירות בבנייני היוקרה נמשכות. ל"גלובס" נודע, כי דירה בקומה ה-19 בפרויקט נווה צדק על הים בתל אביב נמכרה ב-20 מיליון שקל. מדובר בדירה בשטח של 480 מ"ר שנמכרה לאנשי עסקים יהודים תושבי צרפת. המכירה משקפת עלות של כ-41 אלף שקל למ"ר (כ-11 אלף דולר למ"ר).

יורוקום נדל"ן (שבבעלות משפחות אלוביץ) וצמח המרמן (שבשליטת משפחות פייגלין ובן אברהם), המחזיקות כ"א ב-25% מהפרויקט, מדווחות כי במהלך החודש האחרון נמכרו 15 דירות בפרויקט הממוקם ברחוב יצחק אלחנן בתל אביב, בהיקף כספי כולל של כ-72 מיליון שקל.

מהחברות נמסר כי מתחילת השיווק ועד כה, נמכרו בפרויקט 51 דירות בהיקף כולל של כ-218 מיליון שקל.

מרבית הרוכשים הינם אנשי עסקים מישראל, שוויץ, ונצואלה צרפת ואנגליה, ביניהם רוכשים המחלקים את זמנם בין שהייה בארץ, למדינות באירופה. בשאר הבעלות בפרויקט (50%) מחזיקים בעלי הקרקע, משפחת יהלומנים מבלגיה.

נווה צדק על הים ממוקם בין הרחובות יצחק אלחנן, מוהליבר והתבור ומונה כ-168 דירות פאר, במגדל בן כ-30 קומות ובמבנה סמוך בן 5 קומות (מתחם הפביליון) שיכלול דירות דופלקס, דירות לופט ושדרת חנויות בוטיק לאורך רחוב אלחנן.

במסגרת התכנית לאזור שכללה את הרחבת שדרת יצחק אלחנן קיבלו היזמים אישור לתוספת של 10 קומות נוספות למגדל (ובסה"כ 40 קומות). הפרויקט הציג שיתוף פעולה ייחודי עם ארמאני קאזה - מילאנו, במסגרתו ימכרו הדירות בפרויקט, עם ריהוט מבית ארמאני קאזה.