עוקפים את ליברפול, משתווים לריאל מדריד: חסות חולצה בשווי 25 מיליון אירו לבאיירן

הקבוצה הגרמנית האריכה בשלוש עונות את הסכם חסות החולצה שלה עם Deutsche Telekom, ועשויה לקבל עד 25 מיליון אירו לעונה - זהה לסכום שמקבלת ריאל מ-Bwin

באיירן מינכן האריכה בשלוש שנים את הסכם חסות החולצה שלה עם Deutsche Telekom. סגנית אלופת הבונדסליגה תקבל מחברת התקשורת הגרמנית כ-25 מיליון אירו בעונה עד שנת 2013.

עם זאת, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אולי האנס, הבהיר שההסכם תלוי הצלחות: במידה והבווארים לא יצליחו להעפיל למפעל אירופי, סכום הספונסרשיפ ירד משמעותית.

כך או כך, בבאיירן יכולים להיות מרוצים מההסכם החדש, שעשוי להפוך אותם לקבוצה הכי מכניסה בעולם, יחד עם ריאל מדריד, מחסות חולצה. ריאל מדריד מקבלת 25 מיליון אירו לעונה מ-Bwin. ליברפול תקבל כ-22.5 מיליון אירו מסטנדרד צ'ארטד החל מהעונה הבאה, ואילו מנצ'סטר יונייטד ו-AON יתחילו בשנה הקרובה הסכם השווה כ-21.5 מיליון אירו בעונה. הרחק מאחור נמצאת שאלקה 04, שמקבלת 12 מיליון אירו בשנה מגאזפרום.

באיירן ו-Deutsche Telekom משתפות פעולה מאז 2002. הסכם החסות הקודם בין הצדדים עמד על כ-20 מיליון אירו בעונה. "ברור שהסכמים כאלו צריכים להטיב עם שני הצדדים, והעבודה שלנו ביחד נרשמה כהצלחה גדולה", אמר האנס בתגובה להארכת ההסכם.