נדב גרינשפון הצטרף לקבוצת רוכשים בפלורנטין: 970 אלף שקל אחרי 15% הנחה לדירת 60 מ"ר

סגן יו"ר אפריקה ישראל רכש עם בכירים נוספים במשק את 59 הדירות שהוצעו למכירה ב"הבית ברחוב ויטל" ■ 37 דירות יישארו בידי הבעלים ■ מחיר ממוצע לדירות חדשות דומות בשכונה: כ-1.2 מיליון שקל ■ השיווק נעשה "מפה לאוזן", באמצעות מאגר לקוחות וללא פרסום

נדב גרינשפון, סגן יו"ר אפריקה ישראל ויד ימינו של לב לבייב, עו"ד אורי ברגמן, המייצג בין היתר את החברה וכן בכירים נוספים במשק הצטרפו לקבוצות הרוכשים שתקים את "הבית ברחוב ויטל", בשכונת פלורנטין בתל אביב. בתוך כחודש בלבד נרכשו כל 59 הדירות שהוצעו למכירה בפרויקט, שיוקם על ידי רוני קרן, באמצעות חברת רוניקר מקרקעין וחברת נעמן איתן, שבשליטת נעמן משה.

היזמים רכשו את הקרקע, ברחוב ויטל 20, היושבת על שטח 1.4 דונם (כרגע עדיין מגרש למכירת מכוניות), בעסקת קומבינציה מול הבעלים, משפחת דבקרוף. הפרויקט יכלול 96 דירות ב-10 קומות, כשרק 59 מתוכם עמדו למכירה והשאר יישארו בידי בעלי הקרקע. בפרויקט דירות של כ-60 מ"ר נטו בממוצע (כ-75 מ"ר ברוטו). אדריכל הבניין הוא אלישע רובין.

על השיווק אחראים ענת זאדה חן מחברת תרא שיווק נדל"ן ואסף כהנר, באמצעות חברת אורבן פרו. זאדה חן מארגנת מספר קבוצות רוכשים, הזוכים להנחה משמעותית אולם נהנים מהתחייבות לפי חוק מכר ועוד.

עוה"ד המלווים את העסקה הם אופיר דביר ושלום דביר וכן משרד גוטפריד-וסרצוג.

היתרון ללקוח בקבוצת הרוכשים מתבטא בהנחה קולקטיבית של כ-10%עד 15% בממוצע. בפרויקט המדובר נמכרו הדירות בממוצע של כ-970 אלף שקל, בהשוואה לדירות חדשות דומות בשכונה בעלות של כ-1.2 מיליון שקל.