למעלה מ-4 מיליון צפיות במצלמות "האח הגדול" באתר Mako

שיאי הצפייה בתכני "האח הגדול" באינטרנט נרשמים בימים א' ו-ג' בתום שידורי התוכנית בטלוויזיה ובסוף השבוע

"האח הגדול", תוכנית הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, זוכה לרייטינג גבוה גם באינטרנט. על-פי נתוני אתר Mako שהגיעו לידי "גלובס", מעל 4 מיליון צפיות במצלמות ה-Live שבאתר נרשמו מאז שהושקה התוכנית, כאשר בכל צפייה בשידור חי זמן הצפייה הממוצע עולה על 15 דקות, ומספר הביקורים הממוצע ביום לגולש נע בין 2 ל-3 ביקורים. הצופים בשידורים חיים בטכנולוגיית HD שוהים אף יותר - כחצי שעה ביום.

בנוסף, למעלה מ-200 אלף גולשים כבר הורידו את סרגל הכלים של Mako Live, שפותח במיוחד עבור התוכנית. סרגל הכלים מאפשר לגולשים להישאר מחוברים לחברים שלהם, במקביל לשידור החי, באמצעות וידג'טים חברתיים שמאפשרים בין היתר לצפות בשידור הישר מסרגל הכלים, ולעבור בין 4 מצלמות המשדרות את הנעשה בבית כל הזמן.

בשבוע הראשון לתוכנית נרשמו כ-3 מיליון שימושים בכפתורי הסרגל, כאשר השימושים הבולטים ביותר הם מצלמות "האח הגדול" התממשקות לפייסבוק, גלישה ישירה ל-Mako וחיפוש.

על-פי נתוני קשת, שיאי הצפייה בתכנים באינטרנט נרשמים לרוב בתום שידורי התוכנית הטלוויזיונית, בימים א' ו-ג', ובסוף השבוע. התכנים הנלווים הנוצרים במיוחד לפלטפורמה האינטרנטית גם מושכים אליהם טראפיק - באייטם הטקסטואלי "חדשות מהבית", המתעדכן מדי יום, נרשמו עד כה כ-600 אלף צופים.

על-פי הכלי Google Insights for Search, המאפשר למצוא מידע על מגמות חיפוש על ציר הזמן ובחיתוך גיאוגרפי, המונח "האח הגדול" מדורג במקום ה-8 מבין 10 החיפושים הפופולריים בישראל. בקרב החיפושים בתחום הבידור, "האח הגדול" מדורג במקום ה-3.

נתונים נוספים שמגיעים מפורטל תפוז, המתבססים על הכלי 'תפוזמטר' המודד את השיחה של הגולשים, מציגים תמונה דומה: בשבוע הראשון של "האח הגדול" זכתה התוכנית ל-2,013 אזכורים, בהשוואה ל-741 אזכורים לתוכנית הדגל של ערוץ 10 - "הישרדות", בשבוע הראשון שהיא עלתה לאוויר.