TBWA דיגיטל יטפל בתקציב של קו אופ ישראל

תקציב הפרסום יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ קו אופ ירושלים מפעילה תתי-רשתות: מיסטר זול וממן, שיחד מונות כ-54 סניפים בפריסה ארצית עם מחזור פעילות של כ-1.2 מיליארד שקל

הישג למשרד הפרסום TBWA דיגיטל מקבוצת יהושע TBWA: המשרד הצליח לזכות מחדש בתקציב הפרסום של קו אופ ישראל לאחר שזה יצא למכרז, כך נודע ל"גלובס".

תקציב הרשת טופל עד עתה באמצעות מור-קורן, שהפכו עם הזמן ל-TBWA דיגיטל, לאחר שהבעלים מכרו את מניותיהם לרמי יהושע, בעלי יהושע TBWA. בשנה האחרונה הצטרף למערך הפרסום של קו אופ ישראל גם משרד הפרסום קוואטרו מקבוצת אדלר-חומסקי, שקיבל לידיו את החלק הקטן יחסית בתקציב - הפרסום של רשת ממן. כידוע, משרד אדלר-חומסקי&ורשבסקי עצמו מטפל בתקציב הפרסום של שופרסל.

עם גדילתה המואצת של הרשת והפיכתה לאחת הגדולות בישראל, התקבלה גם החלטה אסטרטגית ללכת לתהליך של מיתוג, שיבנה את התפיסה שלה בקרב קהל הצרכנים כרשת גדולה וכן יאפשר מבצעי מכירות כלל ארציים. על התקציב התמודדו 4 משרדים: דרורי-שלומי, פוגל אוגילבי, סיגאווי&סיגאווי ו-TBWA דיגיטל.

קו אופ ירושלים מפעילה תתי-רשתות: מיסטר זול וממן, שיחד מונות כ-54 סניפים בפריסה ארצית עם מחזור פעילות של כ-1.2 מיליארד שקל.

מקו אופ ישראל אישרו את הידיעה והמנכ"ל רמי מנדל אמר בתגובה: "תקציב הפרסום של הרשת לשנת 2010 יהיה כ-10 מיליון שקל שמתוכם, כ-7 מיליון שקל יהיו תקציב הפרסום של רשת מיסטר זול. קמפיין הפרסום של רשת מיסטר זול בשנת 2010 יתרכז במסר שהרשת הינה הרשת השכונתית הזולה והעדיפה ביותר".