אינטרקיור מדווחת היום (ג') שהושגה הסכמה להרחבה משמעותית בכלי קידום המכירות ברשת קוסטקו, ענקית הקמעונאות האמריקנית ורשת חברי המועדון הגדולה בארה"ב. המכשיר הרפואי של אינטרקיור להורדת לחץ דם, ה-RESPeRATE Ultra, יקודם בעלון הדיוור המרכזי של החברה, ה-MVM, הנשלח לכ-23 מיליון לקוחות, החל מפברואר 2010.
למיטב ידיעת החברה, המכשיר יהיה מוצר הבריאות הראשון של Costco.com, אתר המכירות המקוון של הקמעונאית. אינטרקיור מעריכה כי לתוספת כלי קידום מכירות זה צפויה להיות השפעה על היקף המכירות. Costco.com הינו אחד מערוצי המכירות הגדולים של החברה ומבצעי קידום מכירות הרבעוניים של המכשיר מניבים הכנסות של כ-60-200 אלף דולר במהלך מספר שבועות בודדים בהם ניתנת הנחה במסגרת מבצע קידום מכירות.
תפוצת ה-MVM גדולה פי שבעה מעלון הדיוור הגדול ביותר בהם השתמשה אינטרקיור עד היום. אינטרקיור מעריכה כי במידה שתוצאות הדיוור יהיו חיוביות, הרישהיא תשתתף בערוץ זה באופן רבעוני.
מנכ"ל אינטרקיור, ארז גביש, מציין כי "ההסכם עם קוסטקו הוא צעד חשוב ומרכזי נוסף ביישום אסטרטגיית החברה לביסוס והעמקת ערוץ המכירה הקמעונאי. העובדה שענקית כקוסטקו ארה"ב החליטה להרחיב את קידום מכירת מכשיר ה-RESPeRATE היא ההוכחה הטובה ביותר לאיכות המכשיר, רמת העניין שבו, המודעות ההולכת וגדלה ושביעות הרצון של הצרכנים מהשימוש בדור החדש של המכשיר. ההסכמה החדשה תאפשר לאינטרקיור לבצע קפיצת מדרגה בהמשך החדרת מכשיר ה-RESPeRATE לשוק האמריקני ובהתבססות על ערוצי השיווק והמכירה של הקמעונאיות החזקות והיציבות ביותר בעולם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.