הכנס של איגוד מפיקי הקולנוע והטלוויזיה יעמוד בנושא "עניין של כסף"

בכנס, שיתקיים ב-13-14 בדצמבר, יידונו בין היתר הנושאים הבאים: "הקשר בין תוכן לתקציב", "אסטרטגיה של פיתוח לטווח ארוך", "תהליכים חדשים בקולנוע העכשווי", ו"שיווק עכשווי והישרדות בעולם כלכלי דינאמי ומאתגר"

המפיק הצרפתי ז'אן לוק אורמייר; ג'סטין סקורג'י הבריטי, מומחה לפורמטים טלוויזיוניים בינלאומיים; כרמי זלוטניק, מנהל מדיה בינלאומית ב-IMG ולשעבר בכיר ב-HBO; וסטיבן דיוויס, תסריטאי בכיר ב-BBC; נמנים עם אורחי הכנס הבינלאומי השלישי של איגוד מפיקי הקולנוע והטלוויזיה בישראל, שיעמוד השנה תחת שם הנושא "עניין של כסף", ויתקיים ב-13-14 בדצמבר.

הכנס יעסוק בעיקר בהיבטים הכספיים השונים של העשייה הקולנועית והטלוויזיונית, החל מפיתוח, דרך מימון הפקה ועד אמצעי שיווק חדשניים.

בין היתר יידונו בכנס הנושאים הבאים: "הקשר בין תוכן לתקציב", "אסטרטגיה של פיתוח לטווח ארוך", "תהליכים חדשים בקולנוע העכשווי", "שיווק עכשווי והישרדות בעולם כלכלי דינאמי ומאתגר".

בהודעה לתקשורת כותב יו"ר איגוד המפיקים, מוש דנון: "ההפקה הקולנועית והטלוויזיונית מתנהלת תמיד על-ידי משולש הזהב - מפיק תסריטאי ובמאי, אשר כסף ויצירה מתערבבים בו באופן גורלי. כסף, שהוא אמצעי ישיר ליצירה, הינו שחקן מרכזי בה. הצלחתה של יצירה נקבעת ברוב המקרים על-ידי התנהלות נכונה שבשילובם של השניים, ולכן יש לדון בו כקונספט של עבודה.

"בכל תקופה - ובוודאי בתקופה שבה לא פשוט לשרוד - לשיח הנכון יש משמעות גדולה, ולכן אנחנו מתכנסים כדי לשכלל את השיח המעשי באפשרויות החדשות שהמדיות השונות מאפשרות לנו היום".