האם בעל החוב הגדול בישראל מאובטח? מצגת וידיאו ותמונות: ישראל מכלף תוקף את לבייב - מטווח אפס

גלובס tv ישראל מכלף, שכבר נעצר על איומים נגד לב לבייב, כמעט תקף אותו פיזית היום בבית המשפט המחוזי בת"א - ללא כל התערבות מצד מאבטחי ביהמ"ש - והבטיח לו "פגישה קרובה עם מלאך המוות" ■ עכשיו מתברר כי מכלף איים באקדח על אחיו של לבייב ■ צפו במכלף משתלח

בסיום הדיון הבוקר בעניין אפריקה ישראל בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, בראשות השופטת ורדה אלשיך, התרחשה מיני-דרמה. ישראל מכלף ליווה את לב לבייב עד היציאה, 5 קומות למטה, ולא הפסיק לצעוק לו: "שודד, שודד!"

"תתבייש לך, שודד, אתה רוצה לשדוד את כל המדינה, אפילו לחם ובצל לא השארת לי לאכול. מלאך המוות יבקר אותך בקרוב" - כך קרא עוד מכלף לעבר לבייב.

לבייב, מצידו, אמר למכלף: "יש בית משפט בשביל אנשים כמוך". מאוחר יותר נודע גם כי לבייב מתכוון להגיש תלונה נגד מכלף במשטרה.

בין לבייב למכלף מתנהל סכסוך משפטי, בעקבות פינויו של מכלף מקרקע שרכש לבייב ברחוב קיבוץ גלויות בדרום תל-אביב. משפחת לבייב הגישה נגד מכלף תלונות במשטרה בגין איומים, כולל איום באקדח על אחיו של לב, משה.

דובר קבוצת לבייב מסר כי "מדובר בפולש לקרקע בדרום תל-אביב, שבמשך שנים נוהלו נגדו הליכים משפטיים. לימים אף בית המשפט פסק לפנותו. בעקבות החלטת בית המשפט החליט מר מכלף לפעול בניגוד לחוק, תוך מסע איומים ופגיעה במר לבייב ובני משפחתו. מר מכלף היה נתון במשך מספר חודשים במעצר, והוגש נגדו כתב אישום. בכוונתנו להגיש תלונה נגדו במשטרת ישראל, ולבקש מהפרקליטות שתחמיר את תנאי מעצרו מחשש למימוש איומיו".

לא רק מכלף הצליח להתקרב ללבייב, אלא גם עורכי הדין שלומי תורג'מן ודורון אפיק, המייצגים את איש העסקים בני סינבטי, שכידוע תובע את לבייב ב-2.5 מיליארד שקל. תורג'מן ואפיק ניגשו ללבייב בבואו לצאת מבית המשפט והגישו לו את כתב התביעה ביד.

"לצערנו", אמרו תורג'מן ואפיק, "לבייב בחר להתנהג כאחרון החייבים, כאשר הוא מתחמק מקבלת כתב התביעה. מאז הגשת התביעה מתחמק לבייב מקבלת המסמכים, ובוחר להשיב באמצעות היחצ"ן שלו במקום להשיב עניינית לעבודות החמורות המופיעות בכתב התביעה. עתה יצטרך לבייב להשיב עניינית לעובדות ולא לעסוק במוניפולציות".

לפניכם חמש תמונות מהמפגש הלא נעים, היום בבית המשפט, בין מכלף ללבייב:

1. מכלף, למעלה במרכז בחולצה לבנה, מאתר את לבייב

התוקף של לב לבייב / צלם: יחצ

2. מכלף מגיע בקלילות למרחק נגיעה מלבייב

התוקף של לב לבייב / צלם: יחצ

3. לבייב מתחיל לענות למכלף

התוקף של לב לבייב / צלם: יחצ

4. הוויכוח מתלהט

התוקף של לב לבייב / צלם: תמר מצפי

5. מכלף מונה, לבייב נראה המום

התוקף של לב לבייב / צלם: תמר מצפי