חלון העברות יבש לאברם גרנט?

האמברגו בשוק ההעברות שהטילה הפרמיירליג על פורטסמות' יוסר רק אם הקבוצה תסדיר חוב בסך 3 מיליון ליש"ט לקבוצות אחרות, אך זהו ממש לא הכסף היחידי שתצטרך להוציא החודש "פומפי"

התקווה של אברם גרנט לחלץ את פורטסמות' מהמקום האחרון בפרמיירליג עשויה לקבל מכה גדולה בינואר הקרוב, אז נפתח חלון ההעברות בכדורגל, וכפי שמסתמן עכשיו, "פומפי" לא תוכל לבצע אף פעולות בשוק ולהביא את החיזוק שהיא כל כך צריכה.

כזכור, הנהלת הליגה האנגלית הטילה על המועדון מדרום אנגליה אמברגו בשוק ההעברות בעקבות חובות של כ-3 מיליון ליש"ט על רכישות שביצעה לקבוצות דוגמת ארסנל, טוטנהאם, פולהאם והקבוצה הצרפתית ראן. בפרמיירליג הבהירו לפורטסמות' שהאמברגו יבוטל במידה והחוב הפעוט לכאורה יוסדר עד סוף דצמבר, אך "הגרדיאן" מפרסם היום (ה') כי אלו לא הכספים היחידים שהקבוצה תצטרך להחזיר בחודש הקרוב.

סאשה גאידמק, הבעלים הקודם של המועדון, אמור לקבל החודש צ'ק של 2.5 מיליון ליש"ט בעקבות המכירה שלה לסולימאן אל פאחים ולאחר מכן לעלי אל-פרג'; מס הכנסה אמור לקבל מהקבוצה החודש קרוב כ-11 מיליון ליש"ט; ולכך יש להוסיף חובות לשחקנים, שמחכים להחזרים בסך 1.8 מיליון ליש"ט.

פורטסמות' סירבה להעניק ל"גרדיאן" תגובה לידיעה, למרות שבשבוע שעבר אמר מנכ"ל המועדון, פיטר סטורי, כי הוא "תחת הרושם שהחוב יוסדר והאמברגו בשוק ההעברות יוסר".